Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Vi har kjøpt seng,som hun trenger.Og så har jeg kjøpt fisher price data og my litle pony:)Tenkte hun måtte få noe "gøy" også;o)Hun er 3,5år.
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kjøpte Mummihuset, og 4 figurer til det! Han er 3, 5 år og leker mye med det i barnehagen visstnok. Han ønsker seg egentlig fotballmål, men det får vente til bursdag. Enn så lenge så får dører og alt i huset forøvrig være mål enn så lenge. Sånn pc får han av min venninne, tror det er en slager for disse rundt 3.5.)) Fine gaver jenta di får da:))
Uro4 Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 nintendo ds + et spill, sengetøy, dukkehus + litt møbler og figurer til. Dette er til snuppa på 5. Lille snupp på 5 mnd får cd spiller, sengetøy, en olebrum leke(til å trykke på med lyder og lys).
lille je Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Brio togskinner og tøfler til barnehagen Ullsparkebukse fra Nøstebarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå