Gå til innhold

Brystpumpe :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan brystpumpe anbefaler dere vakre gravide kvinner her inne?:)

Manuell eller eletrisk? Hvilket merke er bra, og hvilket er ikke bra?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte avent manuell. Aner ikke om den er bra jeg, men går alt som planlagt skal jeg ikke bruke den så mye uansett. Dersom det viser seg at jeg har problemer med å amme så leier jeg heller en elektrisk en :-)

Skrevet

Hei

Fikk anbefalt Medena swing (elektrisk) av en god venninne. Hun var fornøyd med den. Jeg tenker å vente med å kjøpe til etter fødsel, for å se hvordan det går med ammingen først.

Skrevet

Medena swing (elektrisk). Brukte den sist gang også. Jeg synes det var befriende med en elektrisk. Det visste seg etterhvert at det ble en del pumping på meg så jeg er så glad at jeg valgte en elektrisk sist. Denne gangen kjøper jeg bare inn deler til pumpen som ble slitt og slikt sist. Veldig enkelt.

Skrevet

Den heter vel medela ikke medena

Skrevet

Jeg har avent sin elektriske (bare se etter den nye 0% BPA på flasker og pumpe), og syns den var god. Men har ikke lest noen dårlige erfaringer om medelas elektriske heller.

Har prøvd medela sin manuelle (uten bruksanvisning vel å merke), og den fikk jeg ikke til/kom ikke melk. Denne ga jeg bort.

Jeg ville gått for en elektrisk, en god investering. Skal bruke min denne gangen også! :)

Skrevet

Jeg har hatt Avent sin manuelle - den gav jeg bort da jeg følte deg gikk for tregt. Har også prøv den elektriske fra Avent, også den syntes jeg ikke var "sterk" nok.

Den jeg liker best er Medela Swing - har brukt den mye. Veldig grei å ta med seg, og "sterkt" nok når du har melk nok og vil at pumpingen ikke skal ta veeeldig lang tid.

Jeg leide en periode Medela Symphoni på Baby Shop før jeg bestemte meg for å kjøpe elektrisk - den pumper begge bryst samtidig og er veldig bra, men for dyr for å kjøpe selv - men har man problemer med amming og må pumpe alle måltider så ville jeg kanskje leid denne over lengre tid.

Jeg anbefaler deg egentlig å vente til du er i gang med ammingen, da ser du hva du trenger, og så slipper du å gjøre bomkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...