Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen meninger om dette? Har så lyst på, men vet ikke om jeg har kroppen til å bruke det.. Er ikke så veldig stor, bare ikke helt fast i fisken etter svangerskapet.. Noen synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 ser ikke ut som noe supermodell, og jeg bruker det.. driter i hva andre mener... men har kun hørt positive ting da!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Man bør i så fall buke en tynnstrømpebukse under som strammer litt opp. Ikke plagget det bør tyte ut her og der i akkurat ;-) Og viktig å ha en lang topp over, hvis ikke ser det ikke helt bra ut uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Bruker en del tunika og flanelskjorter, som jeg tenkte å ha over. Vil ikke påstå at det tyter når jeg har på meg strømpebukse (vil tro det blir omtrent det samme med tights) men har ikke super tynne, stramme lår.. Kanskje jeg skal kjøpe en, så får folk heller se bort om de synes jeg ikke kler det:p HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Du har vel et speil og to øyne som ser? Prøv før du kjøper, sammen med en lang topp, flanellskjorter hørest ikke ut som en god kombinasjon. Jeg har sett kule lange strikkatopper som har vært fine til, topper i metalfarger som sølv, gull, kobber også. Men jeg vil påstå at man bør være rimelig slank, jeg er selv en størrelse 36 og føler jeg er på grensa til å kunne bruke det, er rimelig fast i fisken også.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bruker str 40, og bruker tights og skinntights. Har fått masse komplement på det Bruker også flanelskjorter ved siden av (mest kjøpt på bikbok) og synes det er fint og godt å gå i Så lenge du liker det, drit i hva andre sier å gå i det du vil! Det kommer alltid til å være noe som mener at det og det ikke passer på enkelte Kjøpt deg en tights du, å gå med den med hodet hevet
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Folk må da få bruke så mye thigts de vil, enten en bruker str 34 eller 44:) Det viktigste er hva en har til, en lang topp som slutter der bena er slankest er jo fint.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 det er thights som ser ut som de er smeltet fast på lårene, gummiaktig "skinn-imitasjon" Grøss..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Jeg syntes det er kult. Har akkurat kjøpt meg en på bikbok jeg=)
Dunder Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Nei, fysj og fy, det er helt grusomt! Ser ut som et sirkuskostyme. Tror det er en sånn mote vi kommer til å le av i ettertid. (Du spurte om personlig mening her)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 prøv å se, føler du deg bra så kjøp! syns skinn tights er tøfft jeg!
thea - M har gull i gulping Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Jeg også synes du skal kjøpe en og så ser du. Prøv med diverse topper og så ser du:) Det er kjempe stilig å bruke strikket plagg til. Og dette demper ned tightsen litt og blir et litt stilig hverdagslig antrekk
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Bare kjøp deg en du! :-) Men som ei over her skrev; ha tynnstrømpebukse under. Jeg har "skinn"tights, og det ser bra ut! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå