Gå til innhold

Herregud hva gjør jeg nå ????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant ut på FB i dag at min forlovede hadde tenkt å hatt sex med en tidligere sexvenninne :-( Om de har hatt det etter at han møtte meg for 3,5 år siden, det vet jeg ikke noe om :-( Har nå gått og grått siden halv ni i dag, føler meg helt tom og slapp til de grader. Har ikke fått spist noe eller, alt vrenger seg i meg. Vi har en jente på 1,5 og venter en til på april. Her er det jeg som ikke har fått tilfredstilt lysta. 1 gang i mnd kanskje. Hver gang jeg tar opp det, så blir det enten den kvelden eller i løpet av noen dager, så er det stopp på en mnd igjen. Så det er ikke det at han ikke får noe her i huset, for jeg koker over av lyst på ham. Får ikke ordntlig svar av ham eller. "jeg er en idiot som gjorde det" Det sto på beskjeden hennes at det var morgenkåtheta som tok overhånd :-( Slik snakker man bare ikke med andre kvinnfolk om. Har vært i slik situasjon tidligere med min eks. Trodde virkelig jeg hadde funnet den rette. Føler alt det som er sagt og gjordt er falskt i forholdet vårt nå :-( Vi har vært like ang sex-delen, tam for noen kanskje, men vi vil ha det trykt. Hvor ble det av dette da?

 

Er så slapp og tom for krefter :-(

 

Noen som har råd? Går rundt meg selv, får ikke til å sitte i ro, tror ikke jeg takler dette akkurat nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det der er bare veldig vondt å gå og gruble på. Tror vel eneste løsningen er å snakke med han om det. Går ikke an å gjøre sånn.. I tillegg er du gravid igjen. Nei, still han for retten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. føler med deg kjære deg. du skal ikke gå rundt å ha sånne problemer nå.. ja, ta det opp med han. håper det ordner seg for deg uansett og at du kan gå å glede deg over gaviditeten istedet for sånne bekymringer. lykke til .. ønsker deg alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har snakket med ham (hele gårdagen), men føler det er bare tomsnakk. Jeg vil vite hvorfor han gjorde det han gjorde, men da sier han at det var idiotiskt/han vet ikke. Det er ikke godt nok svar til meg. Jeg tenkte ofte tilbake den første gangen jeg var hos ham og tenkte på spesielle ting når jeg hørte sanger, da kriblet det i magen som skikkelig forelskelse, men nå er jeg helt tom :-( Føler ikke det har noen betydning når han kan gjøre dette etter bare 3,5 år :-( Hva gjør han om 5 år da? Tenkte virkelig jeg hadde fått meg en fyr som ikke gikk på de som slengte med f...si, følte meg ganske sikker før dette. Stolte 110% på ham, for vi var så like på alle områder.

Får ikke spist, ikke sove, går bare å gråter. Det eneste positive er de 3 barna jag har, det er vist eneste de som er lojale. Ser ikke lyst på noen ting :-( Vi kjøpte hus i fjor på sept som vi har pusset opp selv, ordnet uteområdet med plen og gårdsplass. Alt føles så meningsløst. Jeg som er så glad i jula, har ingen lyspunkt å se :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som han er noe å samle på for deg... Jeg hadde aldri godtatt noe slik,men jeg kunne aldri tilgitt utroskap. Det er for meg helt ufattelig at en mann kan være utro når kona/dama er gravid med sitt barn. Og ikke svare deg ordentlig i ettertid viser bare hvor lite respekt han har for deg.

 

Håper uansett dere finner ut hva som passer best for dere begge! Kan sikkert være lurt å søke hjelp uansett om dere vil fortsette sammen eller ikke.

 

Husk å vær sterk for deg og barna dine! Dette klarer du !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper for din skyld at du har ei god venninne å prate med nå.. du opplever nok en krise. opplevde selv en krise i fjord ved juletider. da er det viktig med noen man kan snakke med. håper også kjærsten din vil snakke ordentlig med deg og gir deg et skikkelig svar. De fleste vil selvfølgelig ikke akseptere utroskap, men man har jo masse sammen og barn ikke minst.jeg håper ting ordner seg for deg uansett på den ene eller andre måten.. og at han tar ansvar og prater skikkelig med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Alt svirrer egentlig :-( Føler at det er han som skal holde rundt meg og trøste meg, MEN det er jo han som har ordnet denne situasjonen :-( Han var også på jubileum, med de som han gikk på barneskolen med, på juni/juli i år. Der var denne damen også, han lå hos sine foreldre etter den festen og likedan etter julebordet nå. Så jeg har egentlig ikke peiling på om han snakker sant :-( Vil ikke ha det slik med at jeg må sjekke opp ting, det tærer for mye å gå slik, og et slik forhold vil jeg ikke ha. Han snakker med meg, men han sier for det meste "jeg skjønner det og forstår det". Vi som ikke krangler og er enige på så å si alt, det blir sånn en tung byrde å bære når det først blir noe:-( Akkurat nå føler jeg ikke for å ha ham med på fødselen eller, da hadde jeg kunne kommet med mange salver til ham. Jeg som ikke har kjeftet eller smelt under noen av fødslene mine, men nå....

Han ber jo på sine knær om å få rettet opp dette og er klar over at det blir en lang prosess. For det meste som rører seg i hode mitt er " han hadde med hensikt å dra dit for å ta på, røre, kysse, elske med en annen". Føler avsky når jeg tenker på det (at han skal kysse mine lepper etterpå, beføle min kropp etter å ha tatt på en annen)

Jeg har vært i drømmenes land i 3,5 år (som nyforelsket, kriblet i magen når jeg visste at det nærmet seg at han kom hjem fra arb osv )nå føles alt så tomt :-(

Barna lurer også på hva som foregår, de ser jo hvordan jeg ser ut. Ser ikke ut på øynene, blank, slapp og klar, begynner bare å skriker der jeg sitter. Har fortalt at det er hormonene som herjer i kroppen min, men de er jo ikke domme disse barna. Prøver på det beste å beskytte dem da, hvis ikke sitter jeg her med 4 barn med 2 forskjellige fedre. Og ikke minst, barn i sorg :-(

Jeg har forklart ham at jeg ikke har peiling på utfallet av dette, for først skal jeg igjennom denne perioden og hvis det dukker opp noe igjen, så blir det en ny periode, det klarer jeg ikke. Har hatt så mange slike perioder med min eks, så denne gangen tenkte jeg virkelig ikke jeg skulle komme i denne dritten :-(

Han vil bare ha en klosse å få begynne å bygge på, sier han, jeg skal ikke angre. Skal, skal ikke. Får ikke dette ut av tankene med at han tar på, føler på en annen osv. Jeg sier at jeg vil vite hva som fikk ham til dette, hva han tenkte når han skrev det. Han sier bare han var en stor tosk/idiot, skjønner ikke hva han tenkte. Man tar jo ikke bare å skriver og vil møtes for sex helt sånn uten videre, man må jo tenke noe akkurat da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hele er litt uklart,men slik jeg har forstått det så har han med hensikt vært utro?

 

For mitt vedkommende hadde valget vært ganske enkelt. Med eller uten unger altså. Kan man ikke stole på en person er grunnlaget for et forhold borte, etter min mening.

 

Håper uansett at dere får ordnet opp i ting slik det passer dere begge to. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjenne litt på hvordan det er å ikke ha han der. Du skal inn i en veldig følelsesmessig hard periode hvor du bør være ganske sikker på hvor du har han. Om du ikke klarer å stole på han etter han har bedt om en ny sjanse, så vil det ta mange år (tro meg) før du klarer evnt. å stole på han igjen. Klart at det er vanskeligere med barn, men de har det mye bedre med en pappa i ett annet hus enn en pappa som gjør mamma lei seg. Har ikke du det bra, så har ikke barna det bra heller. Synes du skal kjenne på hvordan du selv har det. Det er du som er hovedpersonen i dette og du er i tillegg gravid. Om du ikke vil ha han med på fødselen, så er det kanskje første skrik om at han ikke er bra for deg. Utroskap er uansett noe av det styggeste man kan gjøre mot noen. Hvor er hjernecellene når man kan engang tenke på å gjøre noe sånt mot sin gravide samboer. Skjønner veldig godt hvor vondt du har det. Begynner du å sjekke hva han gjør når du ikke er tilstede, vil du alltid komme til å gjøre det. Dårlig vane er vond å vende. Samme gjelder utroskap. Kan han gjøre det en gang mot deg, så ligger ikke lista så langt unna neste gang fristelsen byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjedelig situasjon det her. Bare vit at vi er mange som støtter deg og gjerne prater med deg om du trenger råd og støtte.

Det viktigste nå er vel å finne ut hva du vil. Du har barn å tenke på, pluss en liten en i magen. Uansett utfallet har dere dette sammen og det må dere klare å samarbeide om..

 

Jeg kan med erfaring si at man kan klare å komme seg gjennom utroskap, selv om det er en veldig tøff prosess når det pågår. Det er viktig å prate om dette, ikke kjefte. Finne ut hvorfor ting har skjedd, og om det er noe han har avsluttet.

 

Forferdelig at noen er utro i det store og det hele, og selvfølgelig enda værre når du er på ditt mest sårbare. Håper bare du får støtte fra folk rudnt deg, det hjelper faktsik å være åpen om det for merkelig hvor mye erfaring venner har på området selv om du kanskje ikke har visst det før!

 

Bare husk å pust!! Dette kommer du deg igjennom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...