Gå til innhold

Når gikk dere over til juniordyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten er 14 mnd og bruker ei dyne som er 80 x 100. Vurderer å ønske oss juniordyne, 100 x 140 til jul, men kanskje det ikke er vits å kjøpe det ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med det da hun var 11 mnd.

Skrevet

begynnre med 100x140 dyne når han var 14 mnd..han sparker ikke den av seg så lett om natta:)

Skrevet

Brukte innimellom da hun var på besøk allerede ved 7 mnd tror jeg. Vi brukte egentlig aldri den minste dyna noe særlig, brukte pledd.

Skrevet

Hun var vel ca 9 mnd. 80x100 syntes jeg ble fort lite.

Skrevet

Da hun var mellom 16-18 mnd en gang og det begynte å bli kaldere. Hun havnet jo hele tiden utom dyna si, og vi kjøpte en deilig dundyne til henne!:)

Skrevet

Når hun var ca. 1 mnd. Stappet bare enden ned under madrassen ved fotenden.

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste sovepose med armer fra Sterntaler, de er suverene, og da vet man at ugen alltid er varm ;-)

Skrevet

Skal begynne nå - 20 mnd. Ikke vært noe problem før nå, men nå er det på tide :)

Skrevet

Min knert er 1,5 år og jeg begynner å vurdere det nå. Men har vel aldri byttet dyne hos de eldre søsknene før de har vært 2 år tror jeg og de har fått stor seng.

Men tror nå at minsten kan overta eldstemann sin juniordyne ,også heller kjøpe stor dyne til min 6 åring.

Skrevet

14-15 mnd. Dukka opp et tilbud på dundyner, og da hoppa vi opp en størrelse. Var ikke noe akutt behov for å skifte størrelse, men det måtte jo skje før eller senere. Og den dundyna er gull verd i vinterkulda :)

Skrevet

8 måneder. Uansett greit å ønske seg, dyna mi var ikke så vanvittig billig ihvertfall.

Skrevet

Da hun var 1 1/2 år. Var tilbud på dundyne og dermed slo vi til! Godt å ha nå til vinteren!:)

Skrevet

Nettopp! Rett før gutten vår ble 2 år, men da hadde dynen i grunnen vært for liten i et par måneder når jeg tenker meg om....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...