Gå til innhold

Korleis har vatnet gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre litt nyskjerrig; til dåkke som har født før - korleis gjekk vatnet? i byen, på do eller i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1. Jm tok vannet i senga på sykehuset.

Nr. 2. Måtte på do kl 1 om natta, men da gikk vannet på vei ut av senga. Kom først en del, så litt og litt. Inn på badet og fant et stort håndkle som jeg tok mellom bena ;o)

Nr. 3. Vannet gikk mens vi holdt på å ordne litt i gamle huset som vi flyttet fra. Det regnet ute, men jeg var inne. Skulle ut i uthuset å hente noe, men vannet gikk før jeg nådde yterdøren. Sa fra til mannen min som var ute å jobbet på varandaen. Han svarte med at nei, det regner jo ute. Men nei, jeg var inne. Kliss våt nedover hele buksa og det plaska i skoa...he he

Nr. 4. Venter fremdeles på noe fremgang her, så det gjenstår å se.....utålmodig ;o)

Skrevet

1.mann: vannet sildra forsiktig litt etter litt i timesvis; ante ikke at det kunne skje på denne måten. Det kjentes ut som om jeg ikke klarte å holde urinen inne:-)

2.mann: vannet gikk under fødselen: "splæsh" (slik som jeg trodde det alltid gjorde:-))

3.mann: vannet gikk da jeg reiste meg fra senga for å gå på do "splæsh" (så nå når jeg venter 4.mann, så vet jeg at jeg kan vente meg litt forskjellig:-))

Skrevet

Nr.1 Gikk under fødselen en gang, på sykehuset.

Nr.2. Våknet midt på natta med et splæsh i senga.

Nr.3. Venter i spenning på vann eller rier, er 4 dager over termin :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...