Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 det er et par, eller kanskje bare en som tydeligvis har lagt alle pedagoger for hat.I følge henne er alle pedagoger maktsyke, inkompetente og arrogante drittkjerringer. Er det et syn flere deler?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 jeg deler ikke dette synet... men det er foreldres privilegium å bare tenke på og se sitt eget barn - noe jeg forstår veldig godt, men som pedagog må man se helheten... jeg har ikke lest debattene på barnehagedebatten, men jeg syntes det (generelt) er mye negativ omtale av både barnhage og skole her...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 En pedagog har utdanning - en hver idiot kan bli foreldre.......
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 det er lett å være tøff bak et tastatur og anonymknappen... tror ikke det er et syn de fleste deler, barnehagansatte gjør en utrolig viktig jobb:) ikke bry deg om slike negative ytringer...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Enhver idiot kan få seg en "høyskoleutdanning"...! Særlig der hvor opptakskravene er å bare såvidt ha bestått artium. Men jeg er ikke blant de store kritikerne som nevnes over. Det finnes så mange flotte, flinke og engasjerte pedagoger både i skole og barnehage. Hurra! Men noen tosker som overvurderer egne evner finnes det der som i alle andre yrker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå