Emma&Adrian Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg vil ta inn juletreet ,men mannen vil vente en uke til! Jeg vil ikke vente
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Vurderer å kjøpe et i morgen, men da må jeg vente til onsdag med å pynte.... Eldstejenta reiser til pappaen sin til onsdag, og kommer ikke hjem igjen før den 27, så hadde vært litt hyggelig med treet i stua... men vi får se
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Nei, det syns jeg er for tidlig. Her pyntes det lillejulaften. Til nøds bittelille julaften, dersom det skal skje noe spesielt
mamman til to gutter Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg syns advent skal være advent og jul skal være jul, så vi pynter treet lille julaften og har det gjennom jula. Syns alltid jeg leser her inne om folk som pynter ferdig til jul 1.desember og så kaster alt ut igjen 1.juledag, stuslig syns jeg. Bedre å pynte forsiktig med ekstra lys ol i adventstiden og så faktisk orke at det er jul i jula, ikke være møkklei før den i det hele tatt har begynt.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Her kommer det ikke inn før lillejulaften
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Nope, her kommer det ikke inn før onsdag. Skal vi ha ekte tre må det stå her færrest mulig dager Ikke er det så jul enda heller
Emma&Adrian Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2009 Hehe,vi hadde alltid juletreet oppe iallefall fra midten av desember fra jeg var liten av hehe.
Ugl@ Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Nei, har ikke kjøpt enda heller, men skal gjøre det før helgen. Blir vel å sette opp kansje på søndag. Skal kjøpe tre enten i morgen eller på onsdag.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 vi pleier å pynte det 22 eller 23 desember, men i år lurer vi på å sette det opp på lørdag Vi skal ha besøk søndagen, og jeg skal jobbe til og med lillejulaften, så det hadde vært godt å få det gjort:)
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Nei, det er ikke lov før lillejulafta:)
fjollefrua Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 tradisjonsmessig har vi pleid å sette opp lille, eller bittelille julaften. men ifjor satt vi det opp 21. og i år tror jeg vi setter det opp på søndagen. Er jo litt koselig også da, og hvis vi skal få pyntet det sammen alle sammen, så må vi gjøre det da.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 Vi skal kjøpe juletre denne uken og da skal det også få komme inn å bli pyntet, jeg orker ikke stresse med det lillejulaften, eller bittelille....da skal jeg heller kose meg, med det meste unnagjort. Sette meg ned med en stor kopp gløgg og litt pepperkaker og nyte synet. Og nyte dagene før jul!!
solstråle69 Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Jepp! Vi reiser utenlands 2. juledag, så for å få litt glede av det, satte vi det opp i helgen. :-)
~sjiraff~ Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 Står foreløpig på verandaen. Kunne glatt ha pyntet det nå men har en mann som vil vente. Så neste mandag blir dagen.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. desember 2009 #18 Skrevet 14. desember 2009 Det står utenfor og venter:-) Vanligvis pynter vi lillejulaften,men datteren skal til faren på mandag,og jeg vil gjerne at hun skal være med,så i år blir det pynting lørdag eller søndag:-)
Flyfly Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 Ja Mannen har reist på sjø og kommer ikke igjen før etter nyttår en gang. Så vi har både pynta tre og feira julaften med julemiddag, pakker og alt som hører til Men de åra han er hjemme pynter vi treet lille julaften
Lykke X 4 Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Vi har ikke kjøpt tre enda. Skal pynte det på bittelillejulaften
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2009 #21 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har et hvitt juletre i spisestuen, og under der ligger masse pakker:o)) Det ordentlige juletreet skal inn til helgen tenkte jeg! Koselig å få litt utbytte av det også. GLEDER meg!
Uro4 Skrevet 15. desember 2009 #22 Skrevet 15. desember 2009 nei, det er altofor tidlig. Men, kommer nok til å pynte til søndag eller mandag fordi vi skal bort de to andre dagene før julaften. Ellers pynter vi alltid lille julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå