Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 lurer på om det er sopp jeg egentli har fått...... har hatt sopp noen ganger tidligere, men denne gangen virker det ikke som canesten hjelper:( er ikke gravid, men håper å bli det snart! men det er ikke så turn on når jeg har/tror jeg har sopp i underlivet:( hilsen ei som er litt fortvila
ellesant Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Ta en tur til legen du. Dersom det er noe annet enn sopp, så må det kanskje antibiotika til.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 dytter litt for vil ha flere svar!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Det kan være Clamydia Man kan ha smitten i seg i flere mnd før du blir syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå