Gå til innhold

Enormt mye kynnere (uke 28)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at kynnere ikke gjør vondt, slik som rier. Men selv om jeg ikke kan si at de er direkte smertefulle, så blir jeg fullstendig handicapet når de slår til for fullt. Magen blir steinhard, jeg klarer ikke å rette ut kroppen, og det varer ofte ganske lenge. Og det skjer jo heeele tiden for tiden, uansett hva jeg foretar meg (enten jeg går eller reiser meg eller ligger stille på sofa'n)...

Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn innimellom den siste mnd. Er 27 uker nå, Forrige svangerskap kjente jeg ikke en eneste kynner, men disse kjenner jeg godt. Vanskelig å gå, og vanskelig når de kommer på jobb når jeg skal være skjerpet. Ikke vondt, men som du sier så må man stoppe opp mens det pågår. Hos meg føles det som hele magen løfter seg og jeg forventer nesten å lette fra bakken av kreftene:)

Skrevet

Javisst er det flere "av oss". Jeg er sykemeldt 50% pga dette. Hadde ikke en eneste kynner i forrige svangerskap, men du hellige jul.. denne gang!

Magen blir helt kjegleformet, den snurper seg helt sammen. Blitt testet for premature rier, men det er det heldigvis ikke. Halv sykemelding har faktisk hjulpet, har fått mer ro, men hvis jeg bare tenker litt fort, blir sint, glad oppspilt eller bare funderer over om jeg skal i en butikk -så strammer alt seg igjen.. rare greier

Godt det ikke er farlig - men ubehagelig er det til de grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...