MammatilNathaniel<3 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 noen som har erfaring med kløe el utslett? er bare 13+0, og har hørt om svangerskapskløe, men det trodde jeg kanskje var litt tidlig... har fått tørr hud og kløe på halsen og oppover i ansiktet.. :/:/ ikke noe behagelig! er nboe bedre nå men var hel ille her en stund.. :S
MammaMø med to små Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Uff jeg unner deg ikke dette. sliter fælt med det selv og det er helt grusomt. jeg har ahtt intensivbehandlinger med hydrokonrtison(over hele kroppen)... er bedre nå men komme og går hele tiden.. tips og råd: -unngå å dusje for ofte. dette tørker ut huden -bruk mild såpe og shampo. gjerne babysåper,det gjør jeg -smør deg inn med fet krem etter hver dusj -bruk en fet krem flere ganger om dagen, hele tiden du kjenner det trengs. IKKE spar på krem! -kle deg i mye bomullsplagg innerst mot huden,dette irriterer ikke så lett. -spør legen om råd, det er ikke kjekt for babyen om du stresser den pga kløen.. jeg har også en del i ansiktet til tider og er tørr oppover i hodebunnen. beste jeg gjorde var å bytte sjampo. bruker den til neutral kids:) den er mild og beregnet på sart babyhud,så den kan du trygt bruke:) jeg var hos hudlege og det er visst veldig vanlig å bli tørr og irritert i huden under svangerskap. spesielt hvis du som meg har atopisk eksem som liten. ellers har apotek1.no endel gode råd:) masse lykke til,håper du blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå