Tingeling27 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 skal på ul på riksen pga dødelig navlebrokk ved forrige svangerskap....skal derfor på oppfølging der i dette svangerskapet og jeg kjenner at jeg begynner og grue meg til det.... Oddsen for at akkurat det samme skjer igjen er vel kanskje ikke så stor (håper jeg) ,men tenker jo selfølgelig andre tanker ...MA osv....har jo vært borti det også før.... huff og huff.... vær så snill og krysse fingrene for at dette skal gå bra for meg...
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Krysser alt som er. Nå fortjener du frisk baby! Skjønner at du gruer deg fælt, men tenk på at på denne tiden i morgen har du sikkert fått svaret du ville ha.
sweety72 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Krysser fingerne for deg. Håper alt går bra imorgen. Hod oss oppdatert etter at du har vært på riksen. Det går sikkert bra.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Lykke til! Ettersom æ har forstått e sjansen for at det samme skal skje engang til svært, svært liten! Du skal se at det går kjempe bra! Men forstår at du grue dæ
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Lykke til : ) Denne gangen må det gå bra! Varm klem på din vei til Riksen
Tingeling27 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2009 Tusen takk for oppmuntrende ord, det hjalp:) Har ikke sovet mye i natt...bare tenkt masse tanker....og på riksen var de 3 kvarter forsinket...var tortur og sitte og vente....men endelig var det min tur....samme legen som sist. han husket oss igjen. la meg oppå benken og vi var igang... og der lå en sprell levende frisk liten baby <3 <3 <3 jeg begynte å gråte ,det var så herlig...så nå kan jeg endelig begynne og glede meg over dette:) rart og tenke på at det er noen der inne hehe.... Tusen takk jenter
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Så fantastiske nyheter :-) Når var du der i dag? Jeg var der nemlig selv, og så en jente med langt mørkt hrs som så rimelig nervøs ut før hun gikk inn. Det var laang ventetid ja. Utrolig godt for deg at det ser fint ut! Det fortjener du nå : )
Tingeling27 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2009 jaaa, jeg er sååå glad så gøy at vi var på samme sted i dag hihi, jeg er helt lys jeg og var der halv 11 i dag:) når var du der?? var du på ultralyd?
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Da var det nok ikke deg jeg så. Jeg var der også til UL ja, men var der litt senere enn det så du var nok ferdig til vi kom :-)
Tingeling27 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2009 Søren å hehe...hadde vært morro og sett deg Hvordan gikk det med deg i dag da?? du er vel lengere enn meg du da?? jeg er 12+4 bare...
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Det gikk kjempefint! Alt så helt perfekt ut, og jeg er 18+3 i dag. Det kunne jordmor også bekrefte. Og det er en gutt - som gladelig viste seg frem med den lille tissefanten sin ;-) Spennende å se hvilket kjønn dere bærer på om litt også! Da er det vel bare 5-7 uker til du skal på ordinær ul?
Tingeling27 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2009 ååå...gratulerer så mye med prinsen:) jeg skal på ordinær ul i slutten av januar tror jeg det blir:) tror jeg også får en guttebass:)
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Takk for det :-) Lykke til når du skal igjen. Nå kan du i alle fall senke skuldrene og kose deg frem til neste gang og bare nyte den når det er tid for å se den lille igjen!
Tingeling27 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2009 jaa, det skal jeg virkelig...og neste gang så er den lille også større....så merkelig og tenke på... blir spennende og se kjønnet jeg har en liten jente som er veldig spent på hvem hun skal bli storesøster til:) skal på ul på riksen igjen 26 januar iallefall....er kanskje rundt samme tid jeg får inkalling til ordinær...men den skal jeg ha på ahus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå