Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Traktekaffe? hvilken type? Presskannekaffe? Pulverkaffe? Cappucino/Espresso/Nespresso varianter? Evnt. annet? (eller, liker du ikke kaffe?) Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Presskanne eller espresso kokt på komfyren i en baretti (?) kanne. Har en melkeskummer og det skjer av og til at jeg lager en melkebasert kaffidrikk.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 å ja?! Det er de der åttekantede kannene? Den varianten tenkte jeg ikke på.. Jeg har vel aldri smakt det tror jeg:-) Takk for svar Jeg er litt nysgjerrig på hva folk egentlig drikker om dagen, da jeg ikke drikker kaffe selv, men ønsker å servere kaffe når jeg har gjester osv... Hva er trendy/godt om dagen liksom:-) så, takk for svar:-) HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Traktekaffe. Spiller ingen rolle hvilken kaffetype det er.
endelig gravid :) :) !! Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Drikker aalt for mye Nescafe gull Bare elsker den . Det er sånn pulverkaffe ,ganske grei å lage på ganske kort tid
MadameMimm Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Evergood hele bønner som vi kverner selv. MMM, ingen annen kaffe som kan måle seg. (-:
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 hvordan tilbereder du det etter kverning MadameMimm? :-) Og, kvernes den i gammeldags kaffekvern, eller i mer nymotens maskiner? Takk for svar :-)
MadameMimm Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kverner den i en elektrisk liten sak, og har det i kaffemaskinen/trakteren....jeg må desverre si meg blank dersom det meningen den skal tilberedes noe mer før trakting, høres ut som om du har mer peiling på dette enn meg (-:
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Flere som drikker kaffe her? Takker for alle svar :-) HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Drikker kun kaffe hvis den er blandet med Jamieson, brunt sukker og krem med kanel på toppen, og bryr meg da mindre om hvilke type kaffe det er. ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Liker den helt normale "traktekaffen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå