Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Hva slags kaffe drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traktekaffe? hvilken type?

Presskannekaffe?

Pulverkaffe?

Cappucino/Espresso/Nespresso varianter?

Evnt. annet?

(eller, liker du ikke kaffe?)

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presskanne eller espresso kokt på komfyren i en baretti (?) kanne. Har en melkeskummer og det skjer av og til at jeg lager en melkebasert kaffidrikk.

Skrevet

å ja?! Det er de der åttekantede kannene? Den varianten tenkte jeg ikke på.. Jeg har vel aldri smakt det tror jeg:-) Takk for svar

Jeg er litt nysgjerrig på hva folk egentlig drikker om dagen, da jeg ikke drikker kaffe selv, men ønsker å servere kaffe når jeg har gjester osv... Hva er trendy/godt om dagen liksom:-) så, takk for svar:-)

HI

Skrevet

Traktekaffe. Spiller ingen rolle hvilken kaffetype det er.

Skrevet

Drikker aalt for mye Nescafe gull :) Bare elsker den . Det er sånn pulverkaffe ,ganske grei å lage på ganske kort tid :)

Skrevet

Evergood hele bønner som vi kverner selv. MMM, ingen annen kaffe som kan måle seg. (-:

Skrevet

hvordan tilbereder du det etter kverning MadameMimm? :-) Og, kvernes den i gammeldags kaffekvern, eller i mer nymotens maskiner?

Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg kverner den i en elektrisk liten sak, og har det i kaffemaskinen/trakteren....jeg må desverre si meg blank dersom det meningen den skal tilberedes noe mer før trakting, høres ut som om du har mer peiling på dette enn meg (-:

Skrevet

Flere som drikker kaffe her?

Takker for alle svar :-)

HI

Skrevet

Drikker kun kaffe hvis den er blandet med Jamieson, brunt sukker og krem med kanel på toppen, og bryr meg da mindre om hvilke type kaffe det er. ;o)

Skrevet

Liker den helt normale "traktekaffen" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...