Alba44 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #52 Skrevet 15. desember 2009 Tusen tusen takk!! Sitter nå alene i mørk stue med en tent lys. Tenker på min kjære pappa, og på hvordan livet skal bli uten han..
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #53 Skrevet 15. desember 2009 Kondolerer. Ta vare på hverandre.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. desember 2009 #54 Skrevet 15. desember 2009 Kondolerer så mye. Klem fra
attpåklatt!! Skrevet 16. desember 2009 #55 Skrevet 16. desember 2009 Å, nei... nå ble jeg satt ut her.. Stor varm klem til deg min venn! Ta kontakt på msn når du føler for det.. Tenker på deg, og tenner et lite lys for deg og pappaen din! *klemmepå*
Alba44 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #56 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk til dere siste her på tråden også! attpåklatt; Takk for klemmen og at du tente lys. Prøver logge meg på msn etterpå om du er der. Snakkes! Klem.
Plotten Skrevet 19. desember 2009 #58 Skrevet 19. desember 2009 Sender mange gode tanker og en klem <3
♥ DAME Skrevet 19. desember 2009 #59 Skrevet 19. desember 2009 Så utrolig trist. Jeg vet akkurat hvodan du har det. Jeg mistet pappaen min nå i høst. Han har hatt kreft i mange år, men så spredde det seg til skjelettet. Han rakk så vidt å se barnebarnet sitt som var litt over 3 mnd når han døde. Og jeg er veslejenta og eneste datteren til pappa. Det er helt grusomt vondt. Jeg vet ikke om jeg har fått reaksjonen min enda, men jeg prøver å ikke tenke så mye på minnene, for da blir jeg helt oppløst i tårer. Sikkert feil måte å bearbeide sorgen på, men sånn er det akkurat nå med meg. Og vi kommer til å møtes igjen, hos far i himmelen. DET trøster meg. Det er jo egentlig "godt" å prate med andre som har mistet sine kjære også, for de vet akkurat hvordan du har det. Sender deg massevis av gode og varme klemmer
Alba44 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #60 Skrevet 20. desember 2009 Tusen takk, og en ekstra varm klem til i`m not me. Vi har nok endel tunge stunder foran oss, men må jobbe for å ivarteta alle gode minner. Pappa ville vi skulle ta godt vare på alt det gode livet, og sette pris på hverandre og det fine vi har. Han har lært meg så mye fint gjennom lvet, og det hjelper meg veldig nå i sorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå