M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen gode tips mot sprukne og tørre hæler?
mamman til to gutter Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Boots har en veldig god krem, husker ikke hva den heter, men tipper de ikke har så veldig mange fotkremer. Mine heler blir veldig tørre av og til og da smører jeg morgen og kveld noen dager med den kremen og da tar det ikke mange dagene før det er bra.
rødt&blått Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bruker bodybutter'n som jeg også bruker til magen. Ta på før du legger deg, så merker du forskjell allerede dagen etter om du er like heldig som meg! Jeg gjør det litt i sporadisk og ikke regelmessig, ikke så flink til å stelle med føttene mine, men det gjør godt når jeg først får smurt dem.
Helverine Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Bruker Scholl fotkrem, og synes det hjelper. Bruker Scholl skrubbkrem og fotfil først. Ikke hardt med fotfilen da, for da gjør det bare vondt verre....
Brenda med 2 ute Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Scholl har en spesiellt for sprukne hæler. Svigermor og svigerinna mi bruker den og skryter veldig av den kremen. Prøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå