Gå til innhold

Gode reise tips

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Puerto Rico i januar. Jeg, datteren min som blir 2 i februar og moren min. Har dere noen gode reise tips? Flyturen tar jo over fem timer. Tenkte og ta med tegnesaker, fordi hun elsker og tegne.Men trenger flere tips. Både til ting og ta ed på flyet, i bagasjen og ting og gjøre i Puerto Rico:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Ta med bleier og ev. barnemat.

Pakk bleiene i vogna.

Anbefaler å ta med bæretøy - ikke alltid vogn er praktisk.

De har rimelige sandaler på xxl om du skulle måtte kjøpe nye.

god tur!

Skrevet

Ta med dvd spiller på flyet, og kanskje noen nye leker som hun får der, type ny tegnebok, bok etc. Legg over barnemusikk på mp3 spilleren.

Hvis hun bruker tutt så husk den;-) Når flyet letter og lander kan hun med fordel sutte på tutten/ tutteflaske for å unngå trykk i ørene.

Ta med teppe inn på flyet, slik at hun kan sove hvis hun blir trøtt, det kan bli kaldt på flyet, og ikke alltid at de har tepper. Ta med mat, flymaten er ikke å skryte over, og hvis dere har henne på fanget så får hun ikke egen mat.

I PR vil jeg anbefale dere å ta turen til Amadores som er nabobyen. Dere går langs strandpromenaden, en herlig tur som jeg tok hver morgen de gangene vi har vært der nede. Stranden i Amadores er bedre enn den i PR

Ellers vil jeg reist til Puerto Mogan en dag. En nydelig by.

PR er en by som er bygd i høyden, så dere må ha godt fottøy:-)

God tur. Vi reiser også nedover i Januar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...