Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Har ikke gifta meg enda,men jeg fant kjolen min på brudebutikken her i byen,.på 70% salg! Drømmekjolen!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Åh, så fantastisk å finne drømmekjolen til 70 % da :-) Gratulerer med det :-))) hvor bor du da? :-) og hvor mye betalte du? Jeg har tittet litt på nettet, men det er utrolig vanskelig å se for seg alle disse kjolene. Dessuten er ikke kroppen min lik disse modellenes... Jeg bare frykter at jeg ikek blir noe fin.. :-((( HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Bor i stavanger,kjøpte kjolen på Agape 4000 betalte jeg for den Jeg vet om ei her inne som kjøpte sin på ebay,til ni kroner!! Og den var kjempelekker på henne!! Du kan jo gå til en sydame og få hun til å ta mål av deg,hvis du skal kjøpe på nett. Bedre det enn at du måler deg selv Lykke til med kjolevalg! Jeg skal ikke gifte meg før sommeren 2011 Var tilfeldig bare innom Agape og tittet,så der hang min drømmekjole,måtte bare ha den
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Kjøpte min hos Torunns Drømmekjoler, bestile etter mål. Ble helt perfekt!! Akkurat sånn som jeg ville ha den!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå