Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora og brødrene til samboeren skal ikke feire jul hos oss i år. De er invitert til oss men skal div andre steder. De vil ikke gi gaver til oss slik at vi får de på julaften. fordi vi skal spise middag hos hans mor 1 juledag. Så da skal vi liksom feire julaften da også.... Jeg synes det er helt teit, gavene tar man på julaften også kan man ta en hyggelig julemiddag sammen første dag.

Er det noen andre som også gjør det slik eller har noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det synes jeg og! Blir helt opgitt jeg, men samboer synes også dette er en grei måte å gjøre det på. De er skillsmissebarn og har alltid holdt på slik.

Har sagt ifra at jeg ikke ønsker at vi skal ha det slik fra neste år da er lille 2,5 år og skjønner mere av hva som skjer.noen forslag til gode argumenter for å få en slutt på dette eller!!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Klart man tar julaften med folk når man skal se dem, vi skal ha tre julaftener og ser ikke problemet.

Skrevet

njæsj, om de bor langt unna og ikke vil sende pakkene er det jo greit nok, men det er kanskje slik at de vil ha med seg smilene til ungene når de pakker opp. er jo greit nok det..i teorien er jeg enig med deg, men det kan jo fort bli mye pakker på sånne små å da, kanskje greit å dele det opp litt.

Skrevet

Jeg har bodd så mange år i USA at vi åpner pakker begge dagene, men uansett min bakgrunn så forstår jeg ikke hvorfor det er så teit å åpne pakker på 1 juledag. Det er jo ingen rasjonell grunn til at det er så feil.

Det er jo greit å kunne fordele pakkene på to dager, og koselig for barna om dere trasker rundt treet og åpnger pakker fra de som er der 1 juledag. Vi gjør det som er mest moro for barna.

Skrevet

Enig med erteposen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...