rosa og en blå Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 vi holder på å bygge hus.. so kan ikke bruke pengene på bryllup. men det eg trenger er en fin kjole, god mat og et lokale. har noen ideer på et billig bryllup som også blir koseli? kan vi ha koldtbord? vil bruke 20 000. er det mulig? vi har 2 unger og vert sammen i 12 år nå i februar, vil overraske alle med å gifte oss da. syns det er på tide.
Rampongi Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Alt går an! Så koselig at dere tenker å gifte dere. Jeg har jo ikke peiling på sånt, men ideer har jeg jo alikevel Kan dere ikke feks be inn til spleiselag og si at dere ikke vil ha gaver. Gjør et nummer utav at dere ikke har råd. Et nummer humoristisk sådan Server mat på engangstallerkner og feks ikle dere sorte søppelposer som dere river av dere (under har dere seff penklær). Sjekk ut fretex om de ikke har en fin gammel kjole der. Om dere ikke vil be inn til spleiselag vil sikkert venner og familie bake kaker og/eller lage noen gode retter. Trenger jo ikke være den dyreste biffen, men kanskje en god gryte av noe slag. Det burde jo være mulig å leie et lokale som ikke er altfor dyrt. Lokalt samfunnshus/bingolokale etc. Om man bare vil, kan man få til alt og jaggu pleier det å bli hyggelig også Tja, det var bare noen tanker fra meg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå