Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Er 28 år.. ingen linjer/rynker enn så lenge men det varer vel ikke evig.. noen som har gode kremer og anbefale? Bruker øyekrem da, tror jeg har gjort det siden jeg var 23.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Er 35 og har alltid brukt vanlig Nivea krem. Har ikke en eneste rynke:) Det enkle er ofte det beste!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Var å kikket litt på apoteket, men der var det enten vanlig ansiktskrem for tørr hud eller for moden hud.. litt tidlig å bruke for moden hud:) Har ikke råd til dyrere kremer enn ca 200,-
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Enig med deg! Har prøvd masse ulike kremer, men Nivea Aqua Sensation er den som gir mest og best fukt. Koster under 60 kroner på Kiwi (Er straks 30, har heller ingen rynker).
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 når man passerer 20 år bør man snart begynne å vurdere det en som trigger kroppen til å produsere eget kollagen. ikke slike kremer som er tilsatt kunstig kollagen. Mary kay har en egen aldersforebyggende serie som er kjempebra
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Bare pass på at hvis du har tendens til blodkar i huden så skal du holde deg langt unna alle aktive kremer.. dvs. f.eks anti-rynkekremer osv..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Tror ikke jeg har det.. er litt usikker på om det er nok å bruke vanlig ansiktskrem, eller om det er bedre å bruke noe som "jobber" mer med huden, er jo på full fart mot 30..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 anti aging kremer kan/bør man begynne med i beg.av 20 åra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå