Gå til innhold

Kremt...hvilken dildo har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen å annbefale en "nybegynner"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske grønn på dildoer, men bestillte en over nettet for et par år siden. Den er i glass, men masse klumper over hele "skaftet". Hahaha, den er forferdelig! Iskald, må jo varmes opp lenge før om den skal brukes. Og uansett ødelegger klumpene alt.

Den er stolt eier av en plass i skapet hvor den støver ned blant ubrukte plagg.

 

*anbefaler ikke*

Skrevet

I glass?? Hihihi:) Tenkte på en mer gummiting jeg ...hehe;) Hi

Skrevet

Jeg har "the rabbit" Ser ut som en kanin :) Er dildo og vibrator i ett, og er til å anbefale! Ses i en episode i sex og singelliv, er den Charlotte blir avhengig av ;)

Skrevet

Hvor bestiller jeg dette da? Hi

Skrevet

Agurk og kjøttpølser fra gilde.....:))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Not:)

Skrevet

Jeg har verken dildo eller mann.

Skrevet

Kan anbefale en rød en, står Gloria på siden av den, husker ikke helt hvor den ble kjøpt, men lurer på om det var på Jernia.

Skrevet

Hahaha, på Jernia?? :)

Hva med disse to-i-en..ene for toern?

Skrevet

MX FIGHTER

 

Ingen over ingen ved siden av :-)

Skrevet

Bully Boy! NICE :)

 

Fin for nybegynnere står det på nettet :D

Skrevet

Rabbit vet jeg kondomeriet har, jeg kjøpte en slik der selv.. kan sjekke om jeg finner link ;)

Skrevet

"Samurai" fra Kondomeriet er den beste synes jeg. Jobbet selv på kondomeriet i mange år,og den vibratoren fikk vi utrolig gode tilbakemeldinger på. Har flere venninner også som har den,og de er kjempefornøyde:-)

Skrevet

Jeg har en liten rosa en med veldig sterk vibrator... hehe

kjøpte den på nett siden til kondomeriet... det er ikke gummi da, men =)

men funker veldig bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...