Gå til innhold

Noen som har erfaring med trådløs støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en, er så lei av å flytte mellom kontaktene/at kontakten dras ut mens jeg støvsuger!

Har noen av dere en slik, og er dere fornøyde? Isåfall, hvilket merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer også en sånn en! Av samme grunn som deg :)

Men syns den må ha like mye futt som en vanlig en. Tenker litt på sånne små trådløse og de er jo ikke noe gode..

Skrevet

Vi har en, som heter ergo-etellerannet. En sånn med form som en mopp, med ministøvsuger på midten. Kjøpte den fordi jeg har hatt så fryktelig bekkenløsning og ikke hatt sjans til å bruke vanlig støvsuger fordi de er for tunge og stikkontakter er utenfor rekkevidde. Liker den kjempegodt og synes den fungerer aldeles utmerket. Desuten synes mannen den er riktig så kul, så det er mye lettere å få ham til å støvsuge enn før ;)

Skrevet

Ja, det er en sånn jeg mener! Takk for svar (-:

Skrevet

Jeg har også lyst på sånn! Sett på elektrolux og bosch sine, men "futten" begrenser seg jo litt når det er sånn oppladbar. Tror den alikevel er fin til å ha i kjøkken/spisestue, blir jo endel smuler under bordet når man har barn! Og så står den av seg selv!! Ja, kjøper nok en sånn..

Skrevet

Vi har en i hvert etasje, så er rimlig fornøy.

Kan aldri måle seg med en som går på strøm, men utrolig kjekk å ha for å ta litt nå og da. For å ikke snakke om underspisebordet etter måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...