Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 jeg som er gravid ?
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Strengt tatt kan man ta det i 2 trimester, men ikke i 1 og 3. Ville ikke ta sjangsen på ibuprofen preparater ved graviditet i det hele tatt var jeg deg. Paracetamol ok i små mengder.
NostraStoria Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Du skal holde deg unna ibux (ibuprofen) når du er gravid! Paracet er bedre..
ønsker nr 3!!! Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er apotektekniker så vi har ikke lov å gi ibux til gravide Ta paracet men ikke ibux
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Mine kollegaer (sykepleiere) sier at paraceter kan en spise, men Ibux bør du ikke spise...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå