Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Trodde at sprinkelsenga var "ok" en stund til, men tydligvis ikke.... jeg hørte et dunk og plutselig låg vesla på gulvet. Tror det er den verste følelsen jeg har hatt i hele mitt liv!! Hun grein ei stund, men roa seg fint..har fin allmenntilstand og virker helt "normal" Er det noe mer jeg bør gjøre utover kvelden/ natta? Nå sover hun trygt og godt, og har helt normal pust.. uff...dette unner jeg INGEN!!!!:-(
Gjest Tale30 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 En fryktelig opplevelse! Stakkars dere begge Bra at hun virker i fin form da Sikkert greit å følge litt med på henne i natt, kanskje sette på alarmen på klokka et par ganger. Hvor gammel er hun? Jeg kjenner forøvrig følelsen godt. Jenta mi fakt ut av vognbagen (når jeg bar henne helt nede ved gulvet, men like vel) når hun var 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jenta mi falt ned fra stellebordet og til flisegulvet da hun var 8 mnd. Helt jævlig. Legen som undersøkte henne hadde opplevd det samme selv med sitt barn, og alt så takk og lov bra ut etterpå.
Gjest Tale30 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Hvordan gikk natten? Håper du har fått den verste skrekken ut av kroppen. Hva har du gjort med seng?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Heldigvis har nok alt gått bra. Hun sov godt, hadde sine "vanlige" nattlige våkenstunder og alt er som det pleier. Ang sengen så senket vi bunnen til det aller laveste. Er flere "hakk" i den, så nå er det ikke praktisk mulig for henne å komme seg ut;-) Har vurdert å gå over til stor seng nå..hun er 16 mnd, så syns det kanskje er litt vel tidlig...? Anbefaler allefall alle å ha et litt tjukt gulvteppe fremfor barnesenga, just in case. Det tar allefall av for den verste smellen om uhellet skulle være ute! Takk for omtanken Tale30:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå