2010 April-babyen Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hver gang jeg kjenner liv (kjenner det hver dag), kjenner jeg det nederst i livmora. Noen andre som kjenner det på samme plass hver gang?
Wiggi Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg også kjenner det der nede så og si hver dag. Og spesiellt når jeg sitter i ro. Men trudde jo ikke at jeg skulle kjenner det på samme plass hver gang.. Hvor langt er du på vei? Jeg er 19 +3 idag.
Lille spira vokser :-) Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Samme her, hvertfall helt i begynnelsen. noen få cm under navlen og litt til høyre. men nå merker jeg litt hele nedre del av magen. Er en fantastisk følelse å kjenne liv :-D :-D :-D
2010 April-babyen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg kjenner det og ekstra godt når jeg sitter i ro! Det er godt å kjenne liv:) Vi må nyte det mens vi fremdeles får ha ribbebeina for oss selv;) Jeg er Uke 20+5 idag, og har passert halvgått svangerskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå