Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Har en diskusjon med ei venninne.. Og vi blir ikke enige.. Hehe. Jeg tror jeg har sett i en eller annen episode at Astrid kan gå?! Dette var ikke tilbakeblikk tror jeg, men det var i en eller annen sesongavsluting\spesial episode tror jeg.. Stemmer dette, eller har jeg drømt? Venninna mi tror ikke at dette har skjedd, og at det må ha vært tilbakeblikk.. Jeg er neimen ikke sikker, for er jo rart at de ikke har spilt videre på det isåfall.. :s Noen her som husker det? Eller vet noe om det? Om det har skjedd eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er sikker på at venninna di har rett! Du har nok drømt ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Men jeg er så sikker på at de viste det i en eller annen episode.. Hmmm.. Mulig jeg burde slutte å se på cæsar om jeg drømmer slike ting..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 astrid kunne gå,men så ble hun lam når flyet styrtet inn i hotelet
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 jeg har sett så og si alle episoder men astrid har aldri gått.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Hmmm jeg lurer på om ikke det var en episode for mange år siden hvor det var et flashback fra den ulykken.... og da viste de hvordan hun ble lam, og i et øyeblikk der så vi henne gå, men jeg er ikke sikker..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Hmmm.. Håper det er den jeg har sett da, og ikke drømt om det liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå