Gå til innhold

Noen som vet om noen gode spåkoner ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir veldig fascinert av hvor mange som tror på spåkoner. Jeg mener jo det er løgn og fanteri og svindel..

Men, hva er egentlig en god spåkone? En som har stor treffsikkerhet i "spådommene", eller en som gir mange spådommer for penga?

Nei, fatter og begriper ikke at dere vil bruke penger på det der. Virkelig ikke.

Skrevet

Tror nok dessverre ikke ikke det eksisterer sådanne

Skrevet

Jeg for min del blir veldig fascinert av folk som på død og liv må svare på spørsmål de ikke har fått, som de to anonyme over her.

Det finnes mange svindlere på dette markedet, men jeg skal gi deg et nummeret til noen som etter mitt skjønn har synske evner. Hun bruker ingen hjelpemidler, og har vært skremmende treffsikker på i mitt tilfelle.

Da snakker vi om alt fra hvilket kjønn barnet i magen var, til hvilken farge det er på huset vårt.

Det er også betryggende at hun ber deg gi minst mulig opplysninger.

Tlf: 829 95433.

Skrevet

http://www.eth.no/no/mot_vare_medarbeidere/

Ring til Elisabeth Vinje Andersen (eth). Hun er veldig flink. Jeg hadde en time hos henne privat i Halden, og hun var veldig treffsikker. Må innrømme at jeg bevist testet henne ut med ting hun ikke skulle vite, ting helt i detaljer. Og hun traff på alt. Hun har 2 begrensninger og det er kjønn på barn som er i magen (ufødt liv) og geografi. Til gjengjeld kan hun si mye om hvordan svangerskap vil gå, antall barn. Om de er av samme kjønn etc.

Hvis du vil prøve så er dette en person jeg går god for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...