ida123 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen som buker / brukte A - creme for å forebygge strekkmerker? Når begynte dere med det?
Tnica Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har brukt A-krem siden rundt uke 12. Ble anbefalt den av venner og så langt må jeg si at jeg elsker kremen! Er nå i uke 28 og ingen strekkmerker ennå, men kan vel ikke gi kremen all ære for det:) Tror faktisk ikke det står noe på kremen at den skal virke forebyggende, men ingen av mine venninner som har brukt den har fått strekkmerker. Den er også kjempe bra å bruke i ansiktet, huden min har blitt veldig matt og fin (var plaget med litt blank hud i T-sonen) og det skal også være en bra kuldekrem. Anbefales å bruke på hele kroppen!
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har brukt denne og er nå 8 dager over termin og har ingen strekkmerker :-) Fikk ingen strekkmerker sist heller da og brukte da en annen krem så vet ikke om det er den, men den holder iallefall huden på magen fet ;-) Kan anbefales!
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bruker den. Har dessverre noen strekkmerker fra tenårene, men har ikke fått noen nye i svangerskapet iallefall! Er i uke 30 nå. Jeg synes også den hjalp mot kløe som jeg hadde på brystene når de vokste! Det er en dyr krem, men så absolutt verdt pengene synes jeg :-)
ida123 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Takk for svar! Jeg får begynne å bruke den snart da
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 A cremen.. er det den i den brune krukka dere mener eller er det aderma sin krem? eller kanskje en annen?
ida123 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2009 Jeg mener den i den brune krukken. Ser litt ut som en hjemmelaget krem igrunn =P
Lady lovely locks Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Sønnen min brukte den i ansikte. Han fikk masse stygge utslett. Kremen inneholder peanuttolje, og min sønn tåler ikke nøtter. Hold deg unna kremen vis du ikke tåler nøtter!
BenedicteKS Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Dette stemmer ikke...da er det sikkert noe han har spist...fordi det er renset (fri for proteiner) peanøttolje i den...dvs at den er allergifri. test den kun på underarmen og se om han reagerer der...
dincene Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Har brukt det i åresvis på ansiktet. Super krem! Og det kan ikke stemme at man får utslett av denne kremen... den er jo for folk som ikke tåler så mye anna.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Det finnes ingenting som forbygger strekkmerker. Det er fordi det er underhuden som sprekker, og ingen krem kommer inn til den. Men a-cremen er super selv om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå