Gå til innhold

Noen som vil gjette kjønn ????? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal snart på ultralyd og e så spennt... :)

- ekstrem kvalm

- oppkast fra uke 5 - 18 ( ikke bare på morningen, men gjennom hele dagen, fra uke 16-18 var det ca. bare på formiddagen)

- fått en del med kviser

- litt trøtt di første 8 ukene

- fått veldig smaken på is og surt

- har ingen magefølelse i det hele tatt

- er veldig mangen lukter jeg ikkje klarer i det hele tatt ( sterke lukter om permanent og farge, er frisør )

- ellers er det et fint svangerskap, spiren i magen gjør at jeg glemmer kvalman av og til.... :)

noen som vil tippe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, jeg tror du får jente:)

Skrevet

som å lese om meg selv:) så aner ikke:) har en gutt fra før og med han var jeg ikke dårlig en dag:)

vil vise seg da, vi skal på 3d nå på onsdag, 24 uker på vei:)

Skrevet

Så gøy du er frisør, det er jeg å! Selv klarer jeg ikke lukten av bleking lenger!! Men et er det eneste. Kan være at vi har fått ny bleking også :P

Sjefen min fortalte at hun hadde ekstrem oppkast, men hun har både gutt og jente og hadde det i begge svangerskapene.

Har hørt at noen får kviser når de får gutter, så jeg tipper gutt.

Ikke glem å skrive hva det blir da!

Skrevet

Jente tror jeg :-)

Hva tror du om meg? Har en annen tråd her og skal på UL i dag.

Skrevet

Det er akkurat som å lese om mitt første svangerskap, bortsett fra at jeg hadde en svært sterk magefølelse av at jeg fikk en gutt. Magefølelsen stemte :)

Skrevet

det var kjempekjekt og ver på ultralyd, kunne vert der lenge jeg og bare sett på spiren vår :)

og det blir en jente, gleder oss kjempemye :) så jordmoren sa til oss at nå kan vi male rosa med god samvittighet, og handle rosa..... veldig sikker i sin sak.

har en gutt fra før og dette blr stas :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...