Gå til innhold

Aaa... Dummedumme kroppen min..:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så "rar" i kroppen i det siste. En dag forrige uke kastet jeg opp 4 ganger, dagen etter var jeg helt fin og dro på jobb. Dagen etter var det samme visa igjen, kastet opp flere ganger. Nå har det gått tre dager og formen har vært super men idag kaster jeg opp igjen. Går og er kvalm hele tiden, men har ikke vondt noe sted. Har kjempelyst på mat, men med en gang jeg kjenner lukten så må jeg kaste opp igjen.

Det kan neeeeesten tyde på at jeg er gravid...:P Men mensen har kommet, så da kan det ikke være det heller..

 

Uff, vet ikke hvor jeg vil med dette, men hadde behov for å klage litt...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt test?

 

Er faktisk de som har mensen selvom de er gravide..

 

God bedring uansett!

Skrevet

Har ikke tatt test nei... Hadde ikke mensen sist jeg gikk gravid da.. Men er ikke sikkert det er likt selv om det var slik sist...

 

Var så sikker på at det var vanlig influensa, men jeg er jo i så fin form innimellom all spyinga!:P

Skrevet

Dessuten er jeg kjempesulten, men kvalm som jeg er får jeg ikke i meg noe mat..:/

 

stakkars meg...:/

 

;)

Skrevet

Med førstemann fikk jeg mensen første gang etter befruktninga, selv om jeg var gravid:)

Men andremann fikk jeg det ikke. Så det trenger ikke være likt:)

Skrevet

aiai...:/ Håper jeg ikke er gravid da, for å ha det sånn som jeg har det nå i mange mnd det tror jeg blir slitsomt...

Får se det litt ann fremover å ta en test hvis det ikke går over..:)

Skrevet

Nå er formen fin igjen! Har akkurat spist en stor brødskive med sylte og tre tomater :) Satser på at maten blir værende i magen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...