Gå til innhold

Øynene sier noe annet enn buksa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har omvendt anoreksia... Jeg ser meg selv i speilet og tenker at jeg ikke er så stor, men så tar jeg på meg buksa mi, og den er skikkelig trang og ekkel. Altså er jeg større en jeg tror. Dette liker jeg ikke... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du er helt passe jeg. Har også opplevd dette, og jeg vet at jeg ikke er noe tykk, men jeg vet også at kroppen forandrer seg etter 2 barnefødsler. Jeg passer ikke bukse nå, som jeg gikk med til jeg var 5-6 mnd på vei med eldste. Og bukser som passet før jeg ble gravid med lillemor, og til jeg var 4-5 mnd på vei.

Skrevet

Kjøp ny bukse =o)

Ei som sier noe annet.

Skrevet

Slik har jeg det og. Inni hodet mitt har jeg bare vært bittelitt større enn før jeg ble gravid. Men når jeg ser meg i speilet i prøverom, blir jeg sjokket og dårlig. Den personen som stirrer tilbake er jo lettere overvektig med valker her og der.

I år har jeg tatt av 11 kilo, men inni hodet mitt er jeg akkurat den samme. Forskjellen er at når jeg ser meg i speilet, stemmer bildet bedre. Men jeg er på en måte glad for at jeg tenker slik også, for jeg har aldri skjemmest over kroppen min. Har jo alltid vært så fin den atte. ;)

Skrevet

Hehehe. Deilig å høre at det ikke er bare meg som har det slik. Jeg er nok over gjennomsnittet, og kommer aldri til å bli kjempetynn, men jeg håper ikke jeg er så stor som buksa mi sier! :) Ut å kjøpe ny buske i morgen :)

Men jeg burde kanskje gått ned ca. 5 kg. Noen med smarte tips i en supertravel hverdag for å klare det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...