Gå til innhold

Har dere dager hvor alt bare er helt pyton?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er en sånn dag... Alt har bare vært helt pyton, og det har gått ut over ungene, med kjefting :( Så nå sitter jeg her med svart samvittighet og føler meg som verdens verste mor. Sukk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, støtt og stadig... idag var en dårlig dag, men ikke en pyton en. Jeg kapitulerte på sofaen og sov 30 minutter, det hjalp! Den slapp hvertfall og utvikle seg til en pyton dag!

Svart samvittighet har jeg hver dag omtrent, det er ikke til å unngå med en trassen 5åring...

Skrevet

Huff, hadde det bare vært en dårlig dag så. Men, denne dagen har vært pyton med stor P. Har kjent det har kokt inni meg hele dagen. Og desverre så har ungene fått merke det :(

Skrevet

Ja det har jeg. Og for ofte. Av en eller annen merkelig grunn merker ungene det i lufta og blir ekstra umulige også, selv når mor prøver å ta seg sammen. HaterHATER sånne dager. I dag er en gjennomsnittsdag, men lørdag var PYTON.

Skrevet

Jepp, i dag har det vært en pyton dag. Begynte med at vesla våknet kl. 05 og var pottesur. Svigerfar som skulle levere barna i bhg for meg i dag forsov seg så jeg måtte levere + løpe til jobben slik at jeg kom 45 min for sent.

På jobben gikk det ganske greit.

Endelig hjemme, henter bilen og skal hente barna i bhg. Eldste spør om vi kan kjøre en bitteliten tur og det gjorde vi. Da jeg skulle legge meg ut på motorveien så var det en bil som nektet å flytte seg. Hvis jeg gasset på så gasset hun på, og når jeg bremset ned så gjorde hun det også samtidig som hun viste fingeren til meg. Livsfarlig,

¨Når vi var nesten hjemme så stoppet jeg for en som skulle over veien, en gammel dame, som stopper opp midt i veien og gjeiper til meg, faktisk.

Tydeligvis har jeg gjort noe fælt i løpet av forrige uke for jeg får virkelig "bad karma" slengt mot meg i dag.

Nå er planen å legge seg snart, orker ikke mer av denne dagen kjenner jeg.

Skrevet

Godt å høre det er fler da i allefall. Er så synd det må bli kjefting og smelling fra meg på ungene pga dette. Men, når jeg har en slik dag så er det veldig lite som skal til før det renner over, og ungene gjør det ikke så veldig vanskelig å renne over. Slike dager tenker jeg at alle andre mødre er mye tålmodigere, blidere og flinkere med barna sine enn meg. Igjen: sukk...

Skrevet

jaaa, men så har jeg diagnose på depresjon da. Er så godt som "frisk" nå da, men da er det enda viktigere for meg å ta signalene på de jævlig svarte dagene. eeek. hadde en helt pyton helg nå. stønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...