Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Bf skulle levere gutten til meg i dag,han har vært hos pappaen i 2 dager. Siste tiden har ikke avtaler blitt fulgt,og han har gutten litt sånn det passer seg.. Vi skal på fvk etter nyttår for å snakke om dette,og evt få til ny avtale. (jeg som vil dette og har bestilt time)Jeg føler at bf synes det er mye å ha gutten en uke i gangen. Føler at han vil ta det litt sånn dag etter dag. I dag har jeg forberedt meg på at gutten skulle komme etter jobb en gang.Men så sender han melding om at det blir sent for de skulle noe,om han bare skulle være der til i morgen.. Men jeg sa nei og at han skulle komme med han. Er jeg litt streng nå?? Jeg er så drittlei av at han skal styre dette,og sånn det passer han.. Jeg vil vi skal følge avtalen og at gutten vår har en fast rutine.Slik det er nå er det bare rot føler jeg.. En dag eller to hos han,noen dager hos meg igjen..så noen dager der igjen. Men han forstår ikke dette,går ikke an å prate med han en gang....blir så irritert!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg sier bare: Stå på ditt!!! Det handler ikke om å være vanskelig, heller, men om et ønske om forutsigbarhet både for deg og barnet ditt. En forutsigbar hverdag er kjempeviktig! Jeg har vært i en lignende situasjon, og jeg holdt på å bli GAL av alle spm om bytting og fram og tilbake og hit og dit. Nå er jeg mye mer rigid på ting. Fair, men streng, synes jeg. Og det har økt min livskvalitet så utrolig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå