MissMe*med*lillegutt Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Vi vil kjøpe Maxi Cosi Cabriofix med isofix base, men vet noen om dette passer i en Mazda 6, 2004 modell? Var ei som sa jeg måtte sjekke det før vi kjøper et å prøvde å se inne på maxi cosi sin hjemmeside, men det kom ikke opp noe når jeg søkte.. =S
Belladonna med to gutter Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Det jeg vet er at Isofix er standard i alle biler som er fra 2007. De før er ikke garantert at de har. Vi har det ikke, så vi kjøpte den andre basen i stede, den er jo like bra:) 3 punkts: http://www.lilleprinsen.no/product/453732/Maxi-Cosi_Easy-base.html
MissMe*med*lillegutt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Hmm.. skjønner helt ærlig ikke så mye av disse basene jeg.. Hva er forskjellen på isofix og easyfix?
Belladonna med to gutter Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det de samme, bare to navn på det. Isofix er i bilene allerede, mens 3-punkts base er noe annet, skjønner?
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Basen til maxicosi kan brukes både med trepunktsbelte og isofix, så det skulle passe veldig greit i en mazda uansett om du har isofix eller ikke Isofix skal jo ha et standardmål, men hva med å ta med bilen til en utstyrsbutikk og prøv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå