Gå til innhold

Reagerte deres dyr på at dere var gravide? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjorde de?

Syns det er litt interresant egentlig. Hannkatten min var så utrolig masete og kosete de første ukene.. (Nesten før jeg visste det selv) Når jeg var alene så fulgte han etter overalt.. Nå er han mer avslappet heldigivs.. :)

Det rareste var at hver gang jeg var på do for å spy, så kom han etter å bare sto å så på, durte i vei og mjauet. Lukket jeg døren så sto han utenfor å hylte, skrapte på døren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hannkatt skydde meg som pesten gjennom hele graviditeten. Det gikk fra å være limt til meg den ene uken, til å gå store omveier rundt meg etter at jeg ble gravid. Har ikke hørt om den versjonen hos noen. Alle synes å ha fått mer kosete katter og hunder..

Skrevet

fikk en veldig kosete jentehund. hun måtte være med meg overalt, måtte sitte på fanget, sove i senga, ellers gråt hun. nå som baby er ute sover hun i sin egen seng uten noen problemer.

Skrevet

Jeg har en tispe som har blitt helt forelsket i magen min. Hun bruker den som hodepute så og si hele tiden når hun er inne og sukker fornøyd hver gang babyen sparker :-)

Den hunden har et helt enormt morsinnstinkt å da. Hun har aldri hatt innbilt svangerskap, men vi måtte levere fra oss en kattunge en gang. Hun vasket den heele dagen så den stakkars katten fikk ikke gått på do engang! Huff. Det bedret seg heldigvis når vi fikk en hund til :-)

Skrevet

Ble katten normal igjen etter fødsel? :)

Skrevet

Katten er normal igjen, men vi har mistet det ekstremt sterke båndet vi hadde. Han er ikke like kosete lengre, men nå når jenta er nesten et år har han begynt å søke seg til fanget mitt igjen.

Skrevet

Har en 5år-gammel hannkatt. Til og begynne med merket jeg ikke noe på ham, men i det siste er han blitt ekstremt kosete. Skal ligge inntil magen, sover ved magen under dyna på natta og er mer inne enn før.

Men det kan også komme av at det er frost og kaldt ute. Han er en pyse på kulde, hehe;)

Skrevet

Yezz!!!!! Hetterotten min ble heeelt annerledes!!!!! Han sluttet å bruke løpehjelet sitt!!! Og gullfiskene mine daua!!!!!!! De ble deperimert!!!

Skrevet

hahahaha det er det sykeste jeg har hørt,

Skrevet

Reagerte ikke under graviditeten, men kvelden før veene begynte var ho en pest og en plage :)

Diltet i beina mine HELE dagen, jeg ble gal!

Men, jeg regner med hun skjønte at det var noe på gang, leeenge før jeg merket noe :)

Så, neste gang når bikkja begynner å dilte, vet jeg at jeg må forberede meg :)

Skrevet

en tispepels som lå oppå magen ved enhver ledig anledning og en hannpels som jeg fikk når jeg var 2 mnd gravid som jeg aldri greide å sette meg i respekt hos .. helt snodig, men jeg veit det var pga graviditeten. han totalt ignorerte meg eller løp under stuebordet der han visste tjukke meg ikke kom under. hahahahah.

Skrevet

Hunden min er blitt veldi kosen og beskyttende ovenfor meg. Går å ¨kneker¨seg oppi meg hele tiden, løper etter hvor en jeg går hvis hun har muligheten..

Skrevet

21.36 her, hun er også blitt mye roligere.. Er hallanna år så hun er vel valp til sinns enda, men da jeg ble gravid så er hun blitt veldi rolig :)

Skrevet

Mine 3 katter (en hann og to hunnkatter) er veldig ivrig etter å ligge åppe på magen min så fort jeg legger/setter meg ned. Ellers er de ganske normale.

Skrevet

Jo, hunnkatten vår fikk morsinstinkt for meg. Haha! Det var ganske sprøtt, kun kurra og kosa og masa som bare det. Fikk hun noe godt, f.eks. rå fisk, tok hun det i munnen, hoppa opp i sofaen hvor jeg lå og slapp det ned på brystkassen min. Hun hadde også veldig beskytterinstinkt, og la seg oppå meg hver gang jeg krangla med kjæresten.

Ellers var det veldig mye kos siden jeg satt mye i ro og hadde en del morsinstinkter på ferde jeg også.

Skrevet

Har en hannkatt på ca 7 måneder, han dilter etter meg HELE tiden! Skal kose konstant og alltid ligge mest mulig inntil kroppen min hele tiden. Setter seg på føttene mine når jeg står oppreist for å passe på at jeg ser han eller noe... he he. Han var kosete før også, men ikke SÅ masse som nå. Er 9 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...