Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har et søsken som har et barn selv. Vi har blitt enige om å bare kjøpe til hverandres barn og ikke til hverandre. Dette synes jeg er en super løsning:) Samboer derimot har to søsken som han ikke har så veldig god kontakt med, men vi ønsker å få mer kontakt med de nå. Vi har kjøpt gaver til dem for rund 250 kr til hver, noe jeg synes er relativt mye. I dag snakket han med den ene som planlegger å kjøpe et dyrt xbox-spill til sønnen vår, gave til datteren vår (vet ikke hva) pluss gave til oss. Da sier typen at vi må kjøpe mer til dem fordi de kjøper så dyrt til vår familie. Dette er jeg ikke enig i. Synes i utgangspunktet at vi har kjøpt fine og dyre nok gaver. Hva det koster skal heller ikke ha noe å si... Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg syns ikke 250 kr er mye. Jeg syns det virker som de fleste her inne vil bruke minst mulig på gaver og sier derfor at det er tanken som teller. Hvilken tanke? Billigst mulig? Eller bruker dere vireklig tid på å finne noe ordentlig? Om dere vil bruke lite(ikke bare dere HI) Så kan dere avtale dette på forhånd lenge før jul slik at ikke nadre bruker mer på dere.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Det er tanken som teller ikke hvor mye tingene koster!! Jeg synes dette julegave greiene har blitt rene hysteriet jeg!! kan ikke handle ditt og datt pga det er for dårlig, julegaver fra europris eller nille er bannlyst selv om de er kjempefine, alle julegaver skal helst koste min. 500kr!! Ærlig talt! Det hele har nesten snart blitt en måling over hvor mye man tjener, og dersom man tjener bra så MÅ man kjøpe dyre gaver hvis ikke er man gjerrig... Huff. Julen synes jeg skal handle om å tenke på andre, ikke priser på julegaver!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Synes absolutt ikke dere trenger å kjøpe dyrere gaver! Holder vel i massevis det. Lenge leve materialismen i dette landet sier jeg bare..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Syns det er dyrt nok jeg! Vi ligger på rundt 200 til søskene våre vi, bortsett fra ene søsteren til mannen som får for 300. Litt tilfeldig, forrige jul fikk andre søsteren litt dyrere gave. Har litt med hva vi finner også. Men denne søsteren har også hjulpet oss endel, så har ikke dårlig samvittighet for at hun får dyrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå