Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hvor gammel er din baby? Hvor lenge sover baby? Når han er våken etter amming på dagtid,hvor lenge er baby oppe før baby tar en dupp igjen? Hvor ligger din baby når den skal sove? Hvor lenge sover din baby uten mat om natta?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hvor gammel er din baby? 2 mnd. Hvor lenge sover baby? Forskjellig. Stort sett 1.5 timer søvn mlm hvert måltid. Når han er våken etter amming på dagtid,hvor lenge er baby oppe før baby tar en dupp igjen? mellom 5 min, - 1.5 time Hvor ligger din baby når den skal sove? I vogna Hvor lenge sover din baby uten mat om natta? maks 6.5 timer.
MrsLene Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hu er 2,5 mnd Sover fra ca 21.30-07.30 Våken ca 1t på morgenen før hu må sove igjen. Sover på saueskinn el vippestol på dagen Duppene på dagen varierer.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hvor gammel er din baby? gutt, 2mnd Hvor lenge sover baby? ca. 14-17 timer til sammen Når han er våken etter amming på dagtid,hvor lenge er baby oppe før baby tar en dupp igjen? 2-4 timer Hvor ligger din baby når den skal sove? på sofaen når jeg ser på tv, i senga mi når jeg vi sove sammen med ham. Hvor lenge sover din baby uten mat om natta?3-6 timer min baby skriker minst 2 timer før han legger seg for natta, så han blir ordentlig trøtt. etter gråtingen får han pupp og sover godt resten av natta.
AussieAnette Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Hvor gammel er din baby? gutt, 3 mnd Hvor lenge sover baby? ca. 17 timer til sammen Når han er våken etter amming på dagtid,hvor lenge er baby oppe før baby tar en dupp igjen? 2 - 2,5 timer Hvor ligger din baby når den skal sove? i vogna ute i kald gang med utedress og lue på. Hvor lenge sover din baby uten mat om natta? 8 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå