Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hvilke laster har du arvet av dine foreldre? Jeg har arvet en beintøffhet som ikke ligner grisen. Er veldig hard utenpå og myk inni. Slipper svært få helt innpå meg. Får faktisk endel merklige komentarer på det. "Du er jo lagd av stein" "Dette er jo en lett match for deg" osv. Folk svøper aldri inn dårlige nyheter til meg fordi de regner med at jeg er tvers igjennom ufølsom og takler alt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Mamma har sosial angst, og jeg har nok arvet en liten del av det.. Ikke i samme grad som hun, men merker at jeg har blitt litt påvirket. Liker ikke gå alene i butikker, og plasser med store folkemengder. Julehandel er et helvete for meg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er superfølsom, blir innmari lett rørt. Og så har jeg voldsomt med empati, får tårer i øynene av skjebnene til folk rundt meg, og det kan jo være en prøvelse bare å se på nyhetene i blant..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 En utrolig sterk psyke, ingenting knekker ukrutt !!
♥Nemi♥ Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 ADHD Underlegenhet som lyser overlegenhet Stahet godhet
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Har arvet hissigheten til pappa - med han har den avtatt med årene, men min blir bare verre;)
Himmel og hav Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har arvet et behov for først og fremst å være snill, og ta vare på alle rundt meg. Etter å ha sett at både bestemor og mamma har slitt seg helt ut på å ivareta alle andre enn seg selv, så øver jeg meg på å gjenkjenne og ivareta mine egne behov også - sånn innimellom, og ikke bare vente og hpe på at noen andre skal gjøre for meg det jeg gjør for dem.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Har arvet pappas temperament og følsomhet. Han brukte alltid å kalle meg for en hissigpropp før, men etter at jeg ble voksen ser jeg hvem jeg har det fra.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 har arvet noen veldig store voltvoksende øyenbryn med grove hår av pappa.. Og mammas uvane med å gjenta historier til det kjedsommelige. Prøver å la være, men merker at jeg gjentar historier til det kjedsommelige. Kjedsommelige,ja.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Stå på vilje.'Jeg er seig som sirup.. Har en enorm arbeidsmoral..
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Som min mor tror jeg ingen andre kan ordne noe som helst, og skal derfor fikse alt selv. Ikke bare for meg selv, men skal fikse alt for alle andre også. Slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Jeg får helt angst av å vise følelser, spesielt ovenfor foreldrene mine. Det har jeg arvet av pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå