Gå til innhold

Hva er det beste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser overalt nå om at man både kab vinne det ene og det andre!! ;)

Jeg, for min del har nesten aldri vunnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen spenn på flaxlodd. Men det er det...

Skrevet

Jjeg vant reisegavekort på 10 000kr, som jeg solgte til mamma og kjøpte varmepumpe for pengene i stedenfor =)) Det er det eneste og det beste jeg har vunnet noen gang =))))

Skrevet

Jeg er en sånn som aldri vinner noe som helst, men en gang da jeg var liten så vant jeg hovedgevinsten på basar: Fruktkurven! Jeg var 7 år, og jeg husker den boblende følelsen i magen da jeg skjønte at det var mitt lodd som var trukket ut. Kurven var kjempediger, med frukt, sjokolade og konfekt *stjerner i øynene*, og jeg paraderte ned midtgangen som en dronning med all herligheten.

Da vi kom hjem, delte jeg rundhåndet og nådig med familien, og kurven ga jeg til mamma. Det var en stor kveld, og jeg smiler nå som jeg skriver om det, for da er jeg 7 år igjen og synes at en kurv med klementiner, melkesjokolade og mokkabønner var det gjeveste på jord :-)

Skrevet

Nesten 150 000 på nettpoker. Synes det var uhorvelig kjedelig, så gav meg etter den gangen:)

Skrevet

Hihi, så fin historie Julenatthimmel og hav ;))

Skrevet

Vant to billetter til en Robbie Williams konsert etter å ha styra i ukesvis for å få tak i billetter. Vant dagen før konserten og fikk med meg en hoppende lgad venninne og kjæresten min (hadde bare fått tak i en selv).

Skrevet

Det var riktignok mor som hadde kjøpt lodd da, men jeg vant en helgetur til et hotell litt inn i landet for hele familien. Der hadde de badebasseng og de beste dessertene i verden (i alle fall for meg som var 7-8 år)

Jeg vant 1000 kr etter å ha svart på noen spm i et blad som jeg abonnerte på.

Jeg ble trukket til å være santa lucia når vi gikk på barneskolen. Det var utrolig stas husker jeg!! =)

Skrevet

86 000 i tipping.. daværende kjæresten min sendte inn to lapper når jeg var 16 år, så fikk 86 000 hver. Møe penger for 16 år siden....

Skrevet

Jeg har vunnet en tur til Hongkong med alt dekket, men fikk aldri reist fordi jeg hadde en liten baby på den tiden turen var (hadde ikke mulighet for å bestemme selv når turen skulle være fordi det var en fellestur med alle som hadde vunnet). Turen hadde ikke egnet seg med baby, så derfor ble jeg hjemme.

Bortsett fra den turen, så er vel det beste jeg har vunnet noen gang en fruktkurv, jeg også:-)

Skrevet

Aldri vunnet noe jeg dessverre:(

Skrevet

Jeg har vunnet 8000 i lotto og en tur for to til Barcelona:o)

Skrevet

hm.. har vunnet litt smått i lotto/flax, en barnesekk full med barnemat. men det beste er da jeg vant 2 kilo med sjokolade fra freia- det var stas;)

Skrevet

Jeg pleier aldri å vinne noe som helst, så når de ropte opp navnet til meg og gubben under en bryllupsmesse ble jeg ganske forundra :)

Gaven var en reise for to til Maldivene! En aldeles hærlig andre bryllupsreise om jeg så må si :D

Skrevet

Det må vel være ca. 60000,- i en pokerturnering.

Og så var jeg overlykkelig da Brann skulle spille gullkampen i 2007. Jeg hadde ikke fått tak i billett, men så skrev jeg et dikt til en konkurranse BA hadde, limerick om Brann og gull og det som var. Jeg vant som bare det, hehehe, og fikk en billett! Gud jeg var lykkelig da!

Skrevet

Jeg har aldri vunnet noe særlig, men har hatt kjempeflaks flere ganger. Solgte den første leiligheten vår til laaangt over prisantydning, hvilket gjorde at vi kunne pusse opp vår nye leilighet akkurat slik vi ville ha det.

Nå har svigerforeldrene mine bestemt seg for å gi mannen min forskudd på arv, derfor har vi kunnet kjøpe "drømmehuset", hadde det ikke vært for de, måtte vi ha bodd her vi bor til evig tid nærmest...

Følers som vi har vunnet halve kongeriket! :-)

Skrevet

Vant flybilletter til USA på business class :)

Skrevet

En liten glasskål. Var vel seks-sju år, og vi var på en eller annen sammenkomst i kirka etter at jeg hadde sunget der med barnekoret. Det var loddsalg i pausen, og når jeg var ferdig skiftet hadde de bare to lodd igjen- så pappa kjøpte dem til meg. Nr 99 og 100, av en gul blokk husker jeg. Og så vant jeg på lodd nr 99, en liten (men utrolig fin, det synes jeg fortsatt) glasskål. Har vært familiens blåbærskål til pannekaker siden den gang - helt til jeg flyttet i leilighet og tok den med meg :) -Jeg husker skuffelsen da jeg kom opp og det virket som alle loddene var solgt, for jeg hadde gledet meg til å kjøpe lodd. Og så fikk jeg "bare" kjøpt to. Så gleden ble ekstra stor når jeg da faktisk vant! (og jeg hadde aldri vunnet noe før)

Skrevet

vinner sjeldent noe.. 30kr på lotto/extra nå og da.. :/

men for to år siden syns jeg så synd på to små gutter som satt å solgte lodd til skoletur, og det eneste jeg hadde av småpenger i pengboka var 4kr! Så jeg kjøpte to lodd og 1 mnd senere, på bittelille julaften kom det en mann på døra med et STORT fenalår =D Nam!

Åsså svarte jeg på noen spm i et blad og vant mascara. :)

Skrevet

Et veddemål med mannen min! ;-)

Ellers har jeg vunnet kun småsummer, vant 7000kr på Joker onsdag en gang da, og da passa det veldig fint...men ellers lite, men jeg spiller eller kjøper skjeldent lodd ol, lotto, Joker osv spiller jeg noen få gang i året når jeg kommer på det.

Skrevet

Oi...kom på noe bedre, da jeg var en 9-10år eller noe sånt så vant jeg en coka cola yo-yo konkurranse, vant da en haug colabokser, cola paraply, ny yo-yo og diverse småstæsj, men beste var at jeg slo de andre i alle yo-yo triksene!! ;-))))

Skrevet

jeg vant barnemat fra hipp til en verdi av 1500kr i en god morgen norge ringekonkuranse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...