Gå til innhold

Hvem gir dere julegaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det evige spørsmålet!

Jeg gir som regel til de vi får av, i år er alt snudd på hode så jeg aner ikke hvem vi får av og ikke.. Aner følgelig ikke hvem som bør få gave og hva de bør få.. Har forøvrig ikke begynt enda eller ops... Det er jo leeeeeeenge til jul enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir til hverandre, foreldre, søsken og nevøen vår. Til min single tante, som stiller opp for oss hele tiden :o) og til besteforeldrene til samboeren min.

Jeg gir også til mine fadderbarn og en liten ting til søskene dems. Gir også til ett par gode venninner. Samboeren min pleier å gi til ett par kompiser, men han er så lei av gavemaset, så i år vet jeg ikke.

Vi kjøper også ett par helt nøytrale ting som vi kunne tenkt oss selv. Så pakker vi det inn, men uten å skrive hvem det er til.

Det er i tilfelle vi får noen uventede julegaver. Har opplevd det før, og syntes det er ekkelt å ikke ha noe å gi tilbake.

Hvis de gavene blir liggende over jul, så pakker vi de opp å bruker det selv, eller vi gir det bort i bursdagsgave eller sparer det til neste jul. Det spørs helt hva vi finner på å pakke inn :o)

Skrevet

Til hverandre

Ungene våre

Alle søsken og deres unger

En onkel av meg

Gudbarna

De to som jobber i bhg

Det blir 21 stk.

Og så er det to som har bursdag rett rundt juletider og da blir det to gaver til der.

Så 23 gaver nå rundt jul.

Skrevet

Jeg glemte jo meg selv 22 julegavet + 2 bursdagsgaver = 24 gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...