Gå til innhold

I dag sa min samboer til meg at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den dagen jeg elsker meg selv, skal vi gifte oss:-O

Stakkars, jeg får litt vondt av ham. Han kommer med komplimenter, koser og er god med meg hver eneste dag, og jeg "tror ikke" på ham. Jeg vet jo at han mener det, men jeg har så forferdelig dårlig selvtillit, og sliter med å bygge den opp. Han prøver å hjelpe meg men jeg bare avfeier ham.

Tror jeg må gå langt inni meg selv å prøve og endre på dette, for når jeg "later som" om jeg har selvtillit og er litt frampå, blir han jo så utrolig glad.

Jeg syns ihvertfall det var veldig skjønt sagt av ham, og det er jo bare å sette i gang og skjerpe seg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, men det var jo en bra ting av samboeren din å si. For du trenger å kunne elske deg selv, for å kunne ta i mot all kjærligheten du får fra din kjæreste!:)

Skrevet

kjenner meg sååå igjen!!! å d er veldig viktig å "elske" seg selv,være fornøyd med den man er... å forstår veldig godt mannfolka våre,at di ønsker at vi skal være fornøyd med hvem vi er,det er jo både lettere og mer tiltrekkende for dem også!!

men d er vanskelig,for vi er jo såååå kritiske til oss selv...spes vi jenter!!!

lykke til med å elske deg selv,hihhi ;)

Skrevet

Ja det syns jeg også, og jeg er jo klar over det. Jeg får det jo bedre med ham når jeg har det bra med meg selv.

Han ba meg til og med om å ringe mamma og si at han hadde sagt det, hehe, skjønningen min:-)

HI

Skrevet

Tusen takk anonym, kjenner på meg at jeg har litt lyst å forte meg, hehe;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...