Gå til innhold

åhh fyyy fa** så irritert jeg blir!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut et sted...

Jeg møtte en herlig gutt i Mai. Men det var en ulempe... Han var veeeeldig glad i alkohol og var ute og festet HVER helg i flere år.. Vi har en del felles venner så jeg hørte en del om han før jeg faktisk møtte han.

Vi møttes tilfeldig på et utested i byen her, og fant tonen kjempe fort. I juli ble vi sammen. Det var en del drikking i sommer, han var alltid ute og jeg var med ut annenhver helg, da jeg hadde barnefri. Men jeg ga han et ultimatum..- "Om du elsker meg, og vil ha et liv med meg og barnet mitt så slutter du og drikke nå! Ellers så kan du bare drikke og drite i oss!" Han valgte oss!

Jeg er den typen som tror at alle kan forandre seg! Han er jo bare 25år! Og han går jo på høyskole og skal faktisk bli noe. Jeg har tro på han!

Han har ikke drukket siden sommeren omtrent, vi var ute sammen en gang i oktober og feiret bursdagen hans, thats it! Han har forandra seg kjempe mye!! Ser enda bedre ut (trodde faktisk ikke det var mulig) , han er utrolig flink med barnet jeg har, han setter oss foran ALT og er som en far for mitt barn. Nå er jeg gravid og han skal bli ordentlig pappa.. Men da begynner alt.. - han gjør ikke noe galt!! nei, han gleder seg!! men så sjekket jeg facebook'en hans i dag.. der har han flere "kompiser" som skriver:" Du kledde mye bedre og være tørst!!" "Skjerp deg, dette er ikke deg" "IKKE VÆR SÅ KJEDELIG, BLI MED OSS UT ISTEDENFOR!" Jeg blir så forbanna, og redd for at de skal klare og lokke han med seg ut igjen.. helvetes drittfolk, som ikke klarer og se at gutten har blitt voksen, og seriøs.. Han svarer dem med at " nei, denne gutten er ikke tørst lenger, osv.." men faen asså.. de gir seg jo aldri!!! måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. det er dårlig gjort.

Jeg syns du er tøff som turte å bli gravid så fort med han når du allerede har en unge, dere har vært så kort tid i lag og du vet han hadde problemer med alkohol.

Jeg ville ventet noen år og sett at han virkelig hadde sluttet.

Også på grunn av ungen som allerede er der.

Men men. Får håpe det går bra.

Skrevet

ja, men vi planla ikke akkurat en unge til heller.. begge er jo studenter og det passer liksom ikke så bra. Jeg brukte p-plaster og ble gravid mens jeg brukte det.. tok abort.. Så startet jeg på plasteret igjen! og ble gravid en uke etter aborten.. så nå beholder vi! derfor.. ;)

HI

Skrevet

Samboeren min får også en del komentarer på at han har blitt så kjedelig, fordi han ikke er med ut å drikker 3-4 dager i uka lenger, og fordi han drar hjem tidligere når han først er ute.

Men som han sier selv også, han er 26 år og skal bli pappa hvert øyeblikk. At noen av kompisene hans ikke klarer å bli voksene er deres problem og deres tap. De er mentalt på det samme stadiet som de var da de var 19, han har skjønnt at det finnes andre verdier her i verden enn å drikke seg drita med kompiser og prøve seg på fremmede damer. Han synes det er kjempe å være klar i hode hele helga, og å vite hvilken dame det er som ligger vedsidenav ham når han våkner om morgenen. Sier også at han synes litt synd på de kompisene som er i midten av 20-åra, bor i bofelleskap eller hos foreldrene sine, aldri har hatt et forhold lengre enn et par måneder og ikke klarer å bli ferdige med å være tenåringer.

Om kjæresten din har kommet seg videre fra det stadiet, så tror jeg nok ikke du skal være redd for at han får 'tilbakefall', han har nok sett verdien av å være 'voksen' ;)

Skrevet

Ikke bry deg om at kompisser prøver å lokke han med seg ut. de gir seg nok etter hvert:) Og det er jo ikke verdens undergang dette. Kanskje du er litt hysterisk? å drikke i ny og ne må jo være lov, så lenge man vet hvor grensa går. Men hvis han drakk så mye at hanvar på grensa til alkis så skjønne rjeg jo hva du mener, men om han virkelig mener alvor med dere så går han ikke ut. Å jeg syns det er skikkelig bra av han å svare dem slik han gjør:)

Skrevet

De savner vel kompisen sin. Er det noe å ta på vei for?

Selv om man skal bli pappa, og mamma, så trenger man ikke kutte kontakt med venner. Kan fort bli kjedelig den dagen man oppdager at man ikke har noen venner igjen

Skrevet

19.07: det er akkurat som om jeg sku skrevet det selv!=)

De savner sikkert kompisen sin ja.. INGEN av hans venner liker meg, fordi jeg fikk kameraten dems til å bli "ordentlig!" jeg kom liksom og "tok" han fra dem.. Og alle pubhorene dems, som ringer typen min lørdagsnetter, gråter og hyler at de savner han ute.. Ja, jeg er kanskje hysterisk.. ikke vet jeg..

jeg sier da vel ikke at han ikke kan drikke, men ikke HVER helg lengre.. det er da ikke normalt når man har en familie!! de som maser og ska ha han med ut er ikke ordentlige kompiser uansett.. det har han funnet ut selv.. det er et fåtall kompiser som støtter han og takker meg for at jeg har forandret han.. men flertallet vil helst spytte på oss begge da de ser oss! de som maser er kun ute etter og ødelegge!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...