Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Lurer på hvordan leppebiopsien foregår, og hvor lenge man har vondt etterpå. Sto veldig lite infor i brevet fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hei Har det ikke selv, men har vært borti endel mennesker med sjøgrens. Leppebiopsien gjøres i våken tilstand, med lokalbedøvelse. Det er ganske ubehagelig, men ikke værre enn at ungdommer gjør det uten store protester, Gjør vondt i noen dager etterpå!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hm, da er det ikke Sjøgrens sykdom jeg har. Jeg har bare en trang til å synge "Jag er inte sjuk, jag er bara sveeeeeeeensk" hver gang jeg treffer en söt bror.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 takk for svar:-) Kan man spise vanlig mat samme dag, eller bør man være forsiktig og unngå knekkebrødsmuler og den slags mat?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 anonym 21:17 Takk for den:-) Skal tenke på den når jeg blir skjært i hi hi. Hjelper meg sikkert å holde motet oppe hvis det blir ubehagelig:-)) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå