Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Skal kjøpe juletrefot, og er litt ny i dette her... Har skjønt at det er noen du skrur på for å feste, og noen du bare kan "putte" treet nedi... Hva er enklest og best å bruke? Og hvor kjøper jeg den hen?
* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 er mange bra å velge i,men det viktigste er at den er tung nok,så ikke treet kanter...vi har en i smigjern,gammel som bare det. der putter vi vann i først,så treet,så skrur vi til,så treet står fast og rett....
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Vi kjøpte supergrip i fjor, som liksom skal være så bra, men jeg likte den ikke. Måtte prøve flere ganger for å få treet til å stå rett. Mye bedre med de gammeldagse smijernsføttene, som ♥5 nisseklemmer om dagen♥ sier ovenfor her
* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 vår tre har aldri kanta,så holder en knapp på solid juletrefot,framfor nytt fancy greier...hehe...men den er grønn da,irra..så passer fint inne.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2009 Da blir det nok sånn med skru, skal sende mannen i butikken etterpå. Greit med alt som er i hus!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Ja det er viktig med en som er tung! Jeg har kjøpt en som de hadde på tilbud, og når jeg så litt nøyere på den igår så jeg at den var hul under. Så den kommer jo til å velte uansett.... Ble så sur og skal bytte den uten tvil!!! =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå