Gå til innhold

Skal på UL i morgen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gjette hva jeg får?:)

 

-mye kvalm frem til uke 13 (men ikke oppkast)

-trøtt konstant og ingen energi

-hjertefrekvens første gang(uke 12) på 160,nå i dag på 150(18 uke)

-litt kviser i ansiktet og på brystet

-synes hoftene ble fort større(noen bukser fikk jeg ikke at)

 

Er helt forskjellig fra di 2 andre gangene(er 2 gutter jeg har) :)

 

Er så spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for det:) hadde vært koselig med en jente også,men selvfølgelig gutten er også velkommen! :)

Skrevet

da har jeg vært på UL,og i magen ligger prins nr 3:) Helt frisk og veldig aktiv:) Ble sotte frem 1 1/2 uka,så er ikke 17+6 idag,men 19+2:) nesten halvveis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...