annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen som vil gjette hva jeg får? -mye kvalm frem til uke 13 (men ikke oppkast) -trøtt konstant og ingen energi -hjertefrekvens første gang(uke 12) på 160,nå i dag på 150(18 uke) -litt kviser i ansiktet og på brystet -synes hoftene ble fort større(noen bukser fikk jeg ikke at) Er helt forskjellig fra di 2 andre gangene(er 2 gutter jeg har) Er så spennende:)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 tusen takk for det:) hadde vært koselig med en jente også,men selvfølgelig gutten er også velkommen!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2009 da har jeg vært på UL,og i magen ligger prins nr 3:) Helt frisk og veldig aktiv:) Ble sotte frem 1 1/2 uka,så er ikke 17+6 idag,men 19+2:) nesten halvveis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå