Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jaja, så er han ikke en baby i ordets rette forstand, men i mine øyne er han fortsatt mammas lille babygull! 2åringen ble plutselig syk i bhg, med feber og blanke øyne... de la han, og han sov 1 time. Målte tempen til 38.5, men han var i fin form. Plutselig her istad begynte han å sutre, og krabba på sofaen bort til meg og omtrent kollapsa i fanget mitt. 40 i feber, stakkar lille Men er i godt humør da, dog litt mer sår enn vanlig... Sist uke var det eldstejenta som hadde akkurat samme runden, så om en dag eller to er vel det hele over... )
Rampongi Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 ja, stakkars "babyen" din. Masse god bedring til han, håper det er en todagers-greie ja.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Takk for det Nå kom han seg opp i sittende stilling, men dog Blir ordentlige kooooosebarn når de er syke da ) DET liker mamma! )
Gulosten™ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Småsyke kosebarn er herlig. Hehe. Uff at man tenker sånn Skjønner hva du mener da, har en lillebror her som allerede er mammas lille gullklump! Og tro meg, jeg har irritert meg grønn i flere år over "kjerringer" som oss, men det er noe med gutter og mammaer altså... Hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Han er igrunn herlig hele tiden, for han er et ganske rolig og bedagelig vesen... men når han er syk trenger han mammaen sin, det gjør han ikke til vanlig! "klare sjøl".... hehe ) Ja, kanskje det? Hm, aldri tenkt over... men jeg var jo ikke sånn med jenta mi? Stakkars jenta mi
Gulosten™ Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Haha, nei var ikke sånn med min heller. Hun er straks 5 og hun er altfor lik meg, jeg har gjennomskuet henne. Haha. Stakkar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå