Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg merker at jeg tenner på det forbudte .. type utroskap o.l. Ikke at jeg nødvendingvis vil være utro selv... Men eks. i en film; hvis det greier seg om utroskap - kjenner jeg at jeg blir ganske opphisset .. Jo mer forbudt - jo mer opphisset! Er jeg unormal?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Nei, dette er ikke unormalt. Har vært laget en del forskning på dette, uten at jeg ønsker å google det :-). Mange fantaserer om ting de synes ville vært forferdelig i det virkelig liv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Du er helt normal. Det er vanlig å tenne på noe i tankene som du i virkeligheten ikke ville ha tent på... Kos deg med fantasiene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå