Gå til innhold

Tenner på det forbudte .. Unormal?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg tenner på det forbudte .. type utroskap o.l.

Ikke at jeg nødvendingvis vil være utro selv...

Men eks. i en film; hvis det greier seg om utroskap - kjenner jeg at jeg blir ganske opphisset .. Jo mer forbudt - jo mer opphisset!

Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er ikke unormalt. Har vært laget en del forskning på dette, uten at jeg ønsker å google det :-). Mange fantaserer om ting de synes ville vært forferdelig i det virkelig liv.

Skrevet

Du er helt normal. Det er vanlig å tenne på noe i tankene som du i virkeligheten ikke ville ha tent på...

 

Kos deg med fantasiene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...