suseduse Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er i permisjon med minsta, men er også under rehabilitering. Jeg mottar månedlig støtte fra NAV pga dette. Storebror har vært mye syk i det siste, og det har da vært sånn at jeg har bare hatt han hjemme da siden jeg er hjemme. Men et av kriteriene for at jeg skal få rehabiliteringspenger er at jeg skal gå til behandling/trening hos fysio 2-3 ganger i uka. Hun har fast gruppe 2 dager i uka. Så til spørsmålet ; har far rett til å bruke av sykt barn dager hvis det er på min behandlings dag? Han føler det blir dumt overfor jobben siden de tenker at jeg er jo hjemme. Herregud, detta blei langt hehe Takk for svar i hvertfall!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Han har rett på å være hjemme med barn som er syke, eller om barnepasser er syk. Og du vil jo da i dette tilfelle være barnepasser.
elskerlivet Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Han kan være hjemme i tilsammen 10 dager på et kalenderår ja, det er uavengig av om du ellers er hjemme eller ikke,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå