Gå til innhold

Til Liv og Røre!


AnnieG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt bra med meg. Er egentlig 40% sykemeldt pga kynnere, men klarer ikke helt slutte i jobben... Men jeg regner med at jeg skal trappe ned på jobben fra fredag.

 

Skal føde på Bærum. Har ULtermin 30.januar, men han kommer nok litt før føler jeg. Da har vi kanskje termin ganske likt?

 

Jeg bor i nr.60, grønt murhus.

 

Hvordan går det med deg?

 

Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o). Jeg har den 27. men har fått keisersnitt den 15. på Drammen. Jeg har fødeplass på Bærum også og jeg har liksom ikke bestemt meg helt... Var helt innstilt på keisersnitt, men nå er jeg ikke sikker. Fødte på bærum sist og var egentlig fornøyd med det. Jeg bor i nr 185. 5 min spasertur fra deg! Jeg sliter også med kynnere. Var på bærum i går hvor de konstaterte at de var regelmessige, men ikke hadde påvirket livmorhalsen og jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro. Er egentlig student for tiden, men har gått ut i permisjon, så nå slapper jeg mest mulig av. Ikke så lett med en aktiv 4-5 åring ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann har bursdag på lillejulaften... så her skal vi ha både barnebursdag og stort familienselskap før julen setter inn for fullt.

 

Vi kan kanskje møtes for en gåtur til bakeriet rett etter nyttår?

Du treffer meg på 90415011.

 

Snakkes!

 

Liv

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du litt å holde på med fremover :o). Det hadde vært hyggelig med en tur på bakeriet. Du får ha riktig god jul og godt nyttår i mellomtiden. Vi meldes utpå nyåret, så kan vi ta oss en tur :o). Du kan nå meg på 47284978. Vi snakkes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...