Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 han irriterer meg sånn. har akkurat blitt foreldre og krangler hele tia. stort sett jeg som lar meg provosere. jeg elsker han av hele hjertet mitt, han er flink med barnet våres og jeg hadde falt helt fra hverandre om vi gikk fra hverandre. jeg vet han elsker meg og. men hvorfor må han være så plagsom og irriterende. er det en overgang eller kommer han bare til å irritere meg mer?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det er sånn med alle i perioder Du må bare finne ut en måte å takle irritasjonene på. Enten ved å snakke om de med han (hvis det er ting som han kan gjøre noe med og som er reelle, ikke bare "han hoster så høyt og ler av så teite ting"), eller ved å prøve å ikke la deg provosere.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Og husk at du er hormonell, man irriterer seg over og gråter for bagateller når man er i barsel.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 pust dupt, ta det med ro og ikke la deg lure til å overreagere. Bare se hvor barnslig han oppfører seg, og le litt inni deg. Du skal se det blir slutt på dette:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Etter første barnet lærte jeg en ting... Ta ingen store avgjørelser det første året med baby. Man er ikke helt seg selv, man er sliten, hormonell og overfølsom... Og alt er nytt og slitsomt for mannen også. Og... ja... det er mange gleder også, ikke det jeg mener :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå